Setari Cookie-uri

Mi-e frica sa mai iubesc!


--------------------------------------------------------------------------------

Buna,sunt Diana am 23 de ani si sunt din Bucureºti. Problema mea este urmatoarea:am cunoscut acum 4 luni la locul de munca(sunt asistenta medicala), pe M,medic pediatru, un tip de 30 de ani care a facut o adevarata pasiune pt mine(asta sustine el...).mi-a spus de cateva ori ca s-a indragostit de mine la prima vedere.... Nu i-am acordat prea multa atentie, am crezut mereu ca e doar o strategie pt a ma cuceri si l-am respins intr-o maniera subtila dandu-i de inteles ca nu ma intereseaza ca potential partener. Problema e ca nu pot avea incredere in el...e genul de tip frumos, libertin si sarmant, caruia femeile îi cad imediat la picioare... Comportamentul lui vizavi de mine e unul de f multa simpatie, e gentil, foarte cald,atent. Uneori il simt foarte sincer,vad din felul in care se comporta ca ma place,dar nu am curajul necesar pt a-i arata ca si eu il plac! Motivul:acum 18 luni m-am despartit,dupa 3 ani de relatie, de cel pe care il consideram "iubirea vietii mele".Totul a fost foarte frumos in primii 2 ani, ma simteam iubita, ocrotita,aveam senzatia ca traiesc un vis! Din pacate ceea ce a urmat a fost un cosmar:infidelitati,jigniri,certuri... Cand m-a lovit pt prima oara,am hotarat sa pun capat acestei relatii(a fost un scandal monstru, un infern pt mine!). El nu a fost de acord si m-a amenintat ca nu voi scapa niciodata de el...luni de zile m-a urmarit, a incercat sa ma intimideze in fel ºi chip,si la un moment dat chiar a incercat sa ma violeze!!! L-am uitat f greu,dar am ramas cu o mare neincredere in barbati si cu o frica de implicare in relatii! Eu si M suntem(mai exact eram) buni colegi, prieteni,in ciuda faptului ca el si-a exprimat direct dorinta de a fi ceva mai mult intre noi! Faptul ca el este un tip atragator, cu succes la femei,plus frica mea de o implicare emotionala ma impiedica sa incerc sa am macar o scurta aventura cu el!