Setari Cookie-uri

mi-e frica de decizia ce trebuie luata. ajutor!!!

am o problema uriasa! am 22 ani sunt asistenta medicala dar momentan sunt situata impreuna cu prietenul meu (cu care sunt impreuna de 6 ani) in spania. sunt insarcinata in 2 saptamani si am stiut din prima clipa ca sunt insarcinata... inainte cu 2 zile sa imi fac testul ma uitam pe internet de caruturi, patuturi si alte chestii. iar cand am vazut ca testul este pozitiv am crezut ca lesin. deocamdata nu avem nimic, eu nu am de lucru aici, munceste doar prietenul meu, in tara nu avem casa.... aici locuim impreuna intr-o camera cu baie, intr-o casa unde mai locuiesc inca 3 perechi. ieri dupa ce am vazut testul am plans toata seara pt ca nu ma simt in stare sa cresc un copil, simt ca nu sunt buna de nimic si am luat hotararea sa fac un avort.... mama mea e plecata in germania si lunar ne trimite si noua niste bani... suntem cele mai bune prietene dar mi-e atat de rusine sa ii spun... ea inca ma vede copilas... mi-e teama ca ma va privi cu alti ochi dupa ce ii spun... CE MA FAC? nu am bani pt un bebe... ce ii ofer? nu stiu ce sa fac
kinderika
Postat pe 17 Septembrie 2009 13:25