Inlaturarea petelor de pe piele rezultate in urma chimioterapiei si radioterapiei?

Subiect nou
Alege alt forum  
Voteaza:
 
ireneteach Avatarul lui ireneteach

1 mesaj
Membru din: 7/11/2007
Oras: constanta

Salut. Am 29 de ani si sufar de limfom Hodgkin, scleroza nodulara. Mai am o luna si finalizez tratamentul, dar in urma chimioterapiei si radioterapiei am ramas pe piele cu multe semne din cauza hiperpigmentarii spun doctorii. Oriunde m-am scarpinat am dungi maronii pe corp. De asemenea, de la EKG-uri am cerculete de la chestiile care se aplica pe piele. De la arsurile de la radioterapie pielea mea arata jalnic in zona in care a foat afectata. Nu mai pot purta nimic decoltat fara sa pun o esarfa la gat. Nu am fost la un dermatolog, dar daca exista cineva care a avut o problema asemanatoare, astept sfaturi. Am crezut ca in timp vor disparea dar nu vad nici unsemn desi am folosit intens diverse creme hidratante de corp. Homeopatul nu mi-a oferit nici o solutie. Va multumesc anticipat celor care ma pot ajuta.
healthy006970 Avatarul lui healthy006970

11 mesaje
Membru din: 30/09/2009

Buna.pot sa-ti recomand sa incerci sa folosesti gama Glimpse.Stiu persoane care au folosit si a dat rezultate foarte bune.Pt mai multe detalii poti sa ma contactezi pe adr. de e-mail clauasofroniei@yahoo.it
Raporteaza abuz de limbaj