Setari Cookie-uri

Am facut avort. Sunt o criminala

Am facut avort. Acum 4 zile. Sunt o criminala. Am facut o crima oribila, as merita pedeapsa capitala daca as fi judecata, o crima cu premeditare, mi-am omorat copilul.
Cred ca sunt indeajuns de educata, sunt studenta, sunt atenta la informatia din jur, stiam multe lucruri despre sarcina, conceptie si protectie. Si totusi am ajuns in situatia asta. Nu sunt genul care si-o trage in mod inconstient, fara sa ii pese de consecinte. Eu si prietenul meu ne protejam mereu, nu luam anticonceptionale dar foloseam prezervativ si faceam sex doar in perioada in care nu eram fertila. Dar s-a intamplat o prostie.
S-a rupt prezervativul. Si ne-am speriat rau. Imediat am luat pastila de a doua zi. Dar am facut o alergie foarte urata si am ajuns la spital umflata. Mi s-a spus ca nu o mai pot lua si pe a doua. Nu mai aveam ce face, doar sa speram sa nu ni se intample noua. Dar s-a intamplat. Si am ramas insarcinata. Eram in 7 saptamani cand am facut avortul. La o saptamana de cand am aflat am facut avort. Prietenul meu nu a vrut sa il tinem. Am insistat ca o sa ne descurcam si ca e copilul nostru, dar nu l-am convins. In schimb, m-a convins el pe mine ca e mai bine asa. Nu e vina lui, nu pot sa zic asta. Este excluziv vine mea, nu m-a dus nimeni cu forta la doctor, trebuia sa il protejez eu pt ca eram mama lui.
Din cauza alergiei am avut probleme si cu anestezia. La mine nu s-a putut decat cu anestezie locala si nici ea nu a fost prea puternica. Am simtit tot. Am plans. Mi-a fost frica. Mi-a parut rau. Dar nu credeam ca dezastrul va incepe abia pe urma, cand voi constientiza ce am facut.