Setari Cookie-uri

Relatia imposibila din cauza banilor

Buna. Numele meu este Corina si am 20 de ani.
Nu stiu de unde sa incep,incerc sa fiu cat mai directa.
Iubesc la nebunie un baiat,dar din pacate nu putem fi impreuna,din cauza situatiei financiare. Nu vreau sa ma credeti materialista,dar cu banii pe care ii am nu ma pot descurca.
Sunt studenta si locuiesc cu chirie in orasul unde invat,cam la 50 de km de unde locuiesc,la tara. Parintii mei neavand un venit stabil,nu isi permit sa imi dea mai mult de 50 de lei saptamanal bani de cheltuiala si ii inteleg,imi platesc facultatea 2400 de lei anual,chiria 500 de lei pe luna. Din astia 50 de lei 26 de lei ma costa drumul pana acasa vinerea si inapoi duminica.
Baiatul pe care il iubesc este un baiat simplu care munceste pentru banii lui,pe care il cunosc de cand aveam 14 ani,iar el 15. Atunci a fost o dragoste la prima vedere, de cand ne-am vazut prima data ne-am indragostit instantaneu si deja a doua zi am inceput oficial o relatie,care a durat un an si jumatate,dar care din nefericire s-a destramat,eram niste copii fara minte si ne certam pentru tot felul de prostii,ce-i drept eu eram cam cicalitoare si cam stresanta cateodata si intr-un final ne-am despartit si o buna perioada de timp nu am mai tinut legatura.