?

Subiect nou
Alege alt forum  
Voteaza:
 
kudika_1038609 Avatarul lui kudika_1038609

1 mesaj
Membru din: 17/09/2019

Buna....am o problema joi am avut o intervenție chirurgicală(( bonturi protetice implant ))după ce că încă mă simțeam rău de la intervenție încă sunt unflata puțin cred că am făcut și puțină infecție in gat au ieșit și vrei 2,3afte bucale lângă operatie cred că am și febră puțin în corp ,m-am apucat de am luat duminca seara un zanocin ,am primit de la dmn doctor ginecolog un tratament zanocin de 400 timp de 10 zile pt ureoplasma ,am luat o doza dar m-am simțit ft rău ,are vreo legătură intervenția chirurgicală dentara cu acest medicament ?am avut ft puțin limba amorțită trb să aștept să îmi treacă gura și să le iau după sau sunt alergica la ele oare,
Raporteaza abuz de limbaj
kudika_1038626 Avatarul lui kudika_1038626

1 mesaj
Membru din: 20/09/2019

Bună ziua, numele meu este Irina și vă cer permisiunea de a fi contactat de reprezentantul companiei producătoare a medicamentului Zanocin , Terapia. Compania are obligația de a colecta date legate de siguranța tuturor produselor comercializate, în interesul pacienților care le utilizează. În cazul în care sunteți de acord, vă rugăm să transmiteți aici sau pe adresa office@sigurantapacientului.ro datele dumneavoastră de contact (adresa de email). Acestea vor rămâne confidențiale și nu vor fi folosite decât în scopul declarat mai sus.
Raporteaza abuz de limbaj