Setari Cookie-uri

Dove va folosi sticle din plastic reciclat

Dove va folosi sticle din plastic 100% reciclat și va elimina complet plasticul din ambalajul săpunului-cremă în mai multe piețe, printre care și România

comunicat de presa

Dove anunță o nouă inițiativă-cheie, parte din angajamentul companiei de a reduce deșeurile de plastic până în anul 2025, care prevede economisirea unei cantități de peste 20.500 tone de plastic virgin în fiecare an prin:

  • Eliminarea completă a plasticului din ambalajul săpunului său cremă, la nivel global
  • Lansarea unor sticle noi de produs, din plastic 100% reciclat
  • Testarea unui nou format de deodorant ce poate fi reumplut, reducând astfel în mod radical canitatea de plastic utilizată

Din 1950 și până în prezent, cantitatea de plastic produsă și pusă pe piață în toată lumea este de peste 8,3 miliarde de tone. Dacă lucrurile continuă în același ritm, până în 2050, 12 miliarde de tone de plastic se vor regăsi fie în depozitele de deșeuri, fie în mediul înconjurător. Acesta este motivul pentru care astăzi, Dove, unul dintre cele mai mari branduri de produse de îngrijire personală din lume, anunță noi inițiative cu impact în accelerarea progresului înregistrat la nivel global de industria frumuseții în ceea ce privește reducerea utilizării deșeurilor de plastic.

Citește și:

Această strategie va avea un impact semnificativ pe termen lung asupra industriei, contribuind la reducerea utilizării de plastic cu 20.500 de tone de plastic nereciclat în fiecare an. Această cantitate este suficientă pentru a măsura planeta, de jur împrejur, de 2,7 ori. Compania a optat pentru implementarea unor inițiative pe termen lung în locul unor acțiuni punctuale pentru a asigura un impact durabil asupra resurselor utilizate.

Deșeurile din plastic reprezintă una dintre cele mai mari provocări globale de mediu de astăzi. Reducerea cantității de deșeuri generată la nivel global reprezintă o prioritate, atât din perspectiva utilizatorilor, cât și la nivel de business. De aceea, Dove și-a asumat rolul de pionier în industrie, eliminând utilizarea plasticului virgin pe cât posibil sau introducând materiale alternative inovatoare în ambalajele sale și setând, astfel, noi standarde în industria de îngrijire personală.

Dove se ghidează după următoarele principii:

FĂRĂ PLASTIC | PLASTIC MAI BUN | PLASTIC MAI PUȚIN

1. FĂRĂ PLASTIC: Începând de anul viitor, la nivel mondial, compania va elimina plasticul din ambalajul bine-cunoscutului său săpun-cremă și va continua demersul de a înlocui învelișul de plastic al săpunurilor-cremă de tip multipack cu un nou material, fără plastic în componență.

2. PLASTIC MAI BUN: Dove se angajează să investească în folosirea unor resurse de plastic sustenabile, care să diminueze cantitatea de plastic nereciclat utilizată. Astfel, ne angajăm ca până la finalul anului 2019 să folosim plastic 100% reciclat în sticlele de produs de pe piețele din America de Nord și Europa, pentru toate gamele disponibile (Dove, Dove Men+Care și Baby Dove), acolo unde acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic. De asemenea, Dove continuă să cerceteze noi soluții acolo unde utilizarea plasticului reciclat nu este posibilă din punct de vedere tehnic, inclusiv pentru capace și pompe.

3. PLASTIC MAI PUȚIN: Dove va investi în dezvoltarea tehnologiei care stă la baza recipientelor refolosibile din oțel inoxidabil pentru antiperspirantele solide: minim™. Această tehnologie permite reducerea radicală a deșeurilor prin utilizarea unei cantități mai mici de plastic. Conceptul minim™ va fi lansat ca parte din platforma LOOP™, un sistem de cumpărături unic, cu acces direct din partea utilizatorilor și cu poluare minimă. Data de lansare nu este confirmată încă, dar s-au făcut deja pași importanți în această direcție.

Aceste noi inițiative contribuie la consolidarea angajamentului asumat de Unilever ca, până în 2025, să folosească doar ambalaje de plastic reutilizabile, reciclabile și biodegradabile. Acestea vin să completeze tradiția îndelungată de măsuri importante în privința impactului materialelor plastice, care au permis brandului DOVE să reducă utilizarea plasticului în ambalajele sale cu 10.000 de tone în ultimul deceniu.

Monica Tamaș, Marketing Leader Home & Personal Care Unilever SCE: “Fiind una dintre cele mai apreciate mărci de îngrijire personală atât la nivel global, cât și în România, avem responsabilitatea de a găsi soluții pentru un viitor durabil. Am identificat instrumentele pentru a reduce semnificativ deșeurile de plastic în întreaga lume și ne continuăm cercetările pentru a eficientiza pe termen lung acest proces. Ne bucurăm că și România va beneficia de mișcarea inițiată de Dove la nivel global. Sperăm ca modelul nostru să convingă cât mai multe companii să ni se alăture în acest demers, pentru un impact pozitiv asupra mediului.”

Dove se angajează să conducă lupta împotriva deșeurilor din plastic, atrăgând schimbarea în industria în care activează și nu numai. Prin aceste inițiative, Dove încurajează acțiunea colaborativă, care să contribuie cu soluții în ritm accelerat la problema globală a deșeurilor din plastic. Prin activitatea sa, brandul își propune să schimbe comportamentul utilizatorilor, dar și al altor companii cu privire la utilizarea plasticului, respectiv eliminarea deșeurilor de acest tip.

Despre Dove

Brandul Dove s-a lansat în SUA în 1957, odată cu produsele sale emblematice: săpunul-cremă, demachiantele și loțiunile cu ¼ cremă hidratantă.

Femeile au fost întotdeauna inspirația noastră. Timp de 60 de ani, Dove s-a angajat ca prin activitatea sa să extindă definiția limitată a frumuseții. Prin intermediul promisiunii „Dove Real Beauty”, Dove promite să înfățișeze femeile cu onestitate, diversitate și respect - promovăm femei de diferite vârste, dimensiuni, etnii, orientări și abilități. Prezentăm femeile așa cum sunt ele în viața reală, fără retușuri digitale. Toate imaginile pe care le folosim sunt aprobate de femeile pe care le prezentăm. Îi ajutăm pe tineri să-și consolideze încrederea și stima de sine prin intermediul proiectului Dove Self-Esteem, cel mai mare proiect ce vizează educarea în privința încrederii în sine.

Despre Unilever

Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 161,000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 53.7 miliarde € în 2017. Peste trei sferturi (85%) din businessul companiei se desfășoară pe piețele emergente sau în curs de dezvolare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Hellmann’s, Delikat, Dero, Lipton, Algida, Ben & Jerry’s și Magnum.

Prin Planul Unilever pentru un stil de viaţă sustenabil, compania şi-a propus:

  • Să ajute mai multe de un milliard de oameni să acţioneze pentru a îşi îmbunătăţi sănătatea şi starea de bine până în 2020.
  • Să reducă la jumătate amprenta de mediu a produselor până în 2030.
  • Să îmbunătăţească viaţa a milioane de oameni până în 2020.

Planul Unilever creează valoare, determinând creșterea businessului și a încrederii, eliminând costuri și reducând riscurile. Brandurile sustenabile ale companiei cresc cu 46% mai rapid decât restul businessului și reprezintă mai mult de 70% din creșterea companiei în 2017.

Unilever s-a situat pe primul loc, în 2018, în domeniul său de activitate, în Indexul Sustenabilităţii Dow Jones. În clasamentul FTSE4Good Index, a atins cel mai mare scor de mediu (5). Conduce în topul Global Corporate Sustainability Leaders, în anul 2017, pentru al şaptelea an consecutiv, potrivit sondajului anual GlobeScan/SustainAbility. Unilever s-a angajat să aibă o amprentă zero de carbon până în 2030.

Pentru mai multe informații despre compania și brandurile Unilever vizitați www.unilever.com. Pentru mai multe informații despre Unilever și planul său pentru un stil de viață sustenabil: www.unilever.com/sustainable-living

Despre Unilever South Central Europe

Unilever urmăreşte crearea unui viitor mai bun, în fiecare zi. Îi ajutăm pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă, cu branduri şi servicii care sunt beneficie atât pentru consumatorii noştri, cât şi pentru alţi oameni. Unilever unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări. În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever România coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.

Pentru mai multe informaţii despre compania Unilever şi brandurile sale, vizitaţi www.unilever.ro.

Vizionare placuta


Kudika
30 Noiembrie -0001
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.