De-a lungul anilor, piața produselor cosmetice cu protecție solară a evoluat, nu doar prin cremele de protecție solară de plajă, dar și prin alte produse care ajută pielea să facă față razelor solare în general. Notino, unul dintre cei mai mari retaileri de cosmetice de pe piața din România, a înregistrat o creștere continuă a cererii de produse cosmetice cu protecție solară: comparând vânzările din iunie 2021 cu martie 2021, segmentul a crescut cu 268%.
Pe măsură ce consumatorii au devenit din ce în ce mai conștienți de îngrijirea personală, dar și în contextul mult dezbătut al efectelor mediului asupra sănătății, unele segmente au înregistrat o cerere mai mare, precum segmentul de îngrijire și protecție solară:
-
Kudika
HOT NEWS! Wella Professionals completează gama ULTIMATE REPAIR cu...
-
Kudika
KIKO MILANO SĂRBĂTOREȘTE DESCHIDEREA PRIMULUI MAGAZIN ÎN PARKLAKE...
-
Kudika
Care sunt principalele inovații laser în îngrijirea pielii?...
-
Alexandra Chivu
Masajul facial, secretul tenului veșnic tânăr. Cum efectuăm...
-
Kudika
Manichiură de primăvară: Cele mai rezistente lacuri de unghii în...
-
Kudika
Tot ce trebuie să știi despre filtre minerale și protecția solară
-
Kudika
Stone nails: strălucire de senzație pentru unghiile gri
-
Kudika
Bărbia dublă: cum scapi de ea?
-
Kudika
3, 2, 1… start! Pregătește-ți pielea pentru vară!
Deși protecția solară pentru corp este mai populară în timpul verii, consumatorii încep să devină din ce în ce mai conștienți de impactul radiațiilor UV pe tot parcursul anului. Astfel, FPS-ul începe să fie o parte esențială a unei game largi de produse: precum cele de zi cu zi de îngrijire a pielii și a corpului, până la cele de îngrijire a părului. În plus, consumatorii au găsit o modalitate ușoară de a-și proteja tenul împotriva soarelui, și anume prin produsele de machiaj, drept dovadă fondurile de ten și cremele CC&BB cu SPF încep să fie din ce în ce mai populare.
Notino se concentrează întotdeauna pe a oferi consumatorilor produsele potrivite la momentul potrivit oferind o gamă largă de produse, inclusiv de protecție solară pentru toate tipurile de piele și cu o gamă largă de beneficii, precum o perioadă de 90 de zile pentru retururi, aceleași prețuri în magazine și pe website și livrare gratuită pentru comenzile de peste 250 de lei.
Notino este cel mai mare magazin on-line de parfumuri și cosmetice din Europa. Călătoria sa a început în Republica Cehă în 2004. Compania s-a transformat rapid într-unul dintre cei mai puternici concurenți în sectorul frumuseții și al comerțului on-line. În prezent, Notino activează pe 24 de piețe europene, unde operează, printre altele, 26 de magazine fizice. Este partener autorizat al celor mai mari companii mondiale de beauty, precum L'Oréal, Estée Lauder Companies, Coty, Puig și altele. Are un portofoliu incredibil de 55.000 de produse, de la peste 1.150 de branduri.
În anul 2020, Notino a realizat o cifră de afaceri de 563 milioane de euro (14,5 miliarde de coroane cehești). Anual, Notino vinde peste 55 de milioane de produse și gestionează 12 milioane de comenzi. În timpul sezonului de Crăciun, Notino expediază până la 140.000 de pachete într-o singură zi.
Misiunea companiei este aceea de a face frumusețea mai accesibilă. Și reușește, datorită celei mai extinse oferte, de o varietate inegalabilă, dar și datorită prețurilor uimitoare și serviciilor unice. Compania se distinge prin excelentele servicii cu clienții, prin livrarea rapidă și fiabilă a coletelor, prin metodele de plată sigure și moderne și printr-un site web clar, orientat spre client. Aceste servicii sunt apreciate de peste 16 milioane de clienți din întreaga Europă.
Spune-ti parerea!