Stiai ca sanatatea parului tau reflecta alimentatia pe care o ai? Aceasta dieta este perfecta pentru parul uscat, moale si tern. Nici un sampon revitalizant nu te va putea ajuta daca nu iti hranesti parul printr-o alimentatie corecta. Iata cum te poate ajuta Dieta pentru par: La fel ca si corpul tau, parul tau are nevoie de o dieta echilibrata, sanatoasa pentru a fi intr-o forma cat mai buna. De aceea, aceasta dieta contine un curcubeu de fructe si legume - o adevarata sursa de vitamine si antioxidanti, cereale integrale pentru mineralele pe care le contin, nuci si seminte pentru minerale si vitamine si surse slabe de proteine, pentru fier. Apa, nu numai ca iti hidrateaza pielea, dar te ajuta sa iti mentii un par matasos si stralucitor. Aceasta dieta include 8-10 pahare de apa si sucuri naturale pe zi, pentru o hidratare maxima. Fibrele din fructe, vegetale, cereale si legume sunt ideale pentru corpul si parul tau. Vei gasi in cadrul meselor propuse de noi multe alimente bogate in proteine, ca optiune a fiecarei mese. Produsele din soia contin fitoestrogeni estrogeni din plante care iti imbunatatesc considerabil sanatatea; prin urmare, am inclus in aceasta dieta laptele de soia ca o alternativa sanatoasa si nucile din soia, pentru gustari. Iata cum poti include in cadrul micului dejun, al dejunului, al cinei si al gustarilor alimente care sa iti mentina parul cat mai sanatos. MICUL DEJUN optiunea 1 Un castron de cereale, lapte degresat si mure Suc de portocale optiunea 2 Un castron de cereale, lapte integral si capsune Suc de struguri optiunea 3 Un castron de cereale, lapte degresat si fructe de padure Suc de portocale DEJUNUL optiunea 1 Sandwich de curcan, paine integrala, frunze de salata verde si rosii Salata de rosii si ardei grasi verzi si piper rosu 1-2 mandarine Lapte de soia optiunea 2 Supa de mazare Paine neagra de secara Broccoli si morcovi la abur Nectarine Lapte dietetic optiunea 3 1 felie pizza vegetala Salata cu broccoli, ton si ardei grasi verzi si rosii Kiwi Lapte dietetic CINA optiunea 1 100 g carne de vita la gratar Piure de cartofi dulci Fasole verde fiarta in aburi Spuma de mure cu putina miere sau sirop de artar Lapte de soia optiunea 2 Carne de vita fiarta cu broccoli si portocale Orez brun Salata de portocale si grapefruit Lapte de soia optiunea 3 Muschi de porc in sos Varza de bruxelles Salata cu otet de citrice Cartofi copti cu smantana dietetica 1 Mini-tarta de capsune Lapte de soia GUSTARILE Aceste gustari delicioase iti vor creste nivelul de energie si iti vor hrani parul. Asigura-te ca alegi cel putin o gustare cu nuci sau soia in fiecare zi. cana de nuci macinate cana de nuci macinate, seminte si fructe uscate Mini-tarte cu mere si fructe de padure Cuburi de branza tofu 1 cana de iaurt, amestecat cu germeni de grau, nuci si fructe de padure Nuci din soia prajite Sfaturi sanatoase pentru aceasta dieta: Ce trebuie sa faci: Consuma cat mai multe fructe si legume pentru antioxidantii pe care ii contin cu cat este mai mare varietatea de culori ale produselor pe care le consumi, cu atat este mai bine. Ia zilnic suplimente de multivitamine. Alege, atunci cand este posibil, alimentele mai putin preparate, pentru un aport mai mare de vitamine. Bea cat mai multa apa, pentru a te mentine bine hidratata. Ce trebuie sa NU faci: Sa consumi bauturi alcoolice. Sa fumezi. Sa mananci alimente prelucrate foarte mult (majoritatea prajiturilor, fursecurilor, bomboanelor, biscuitilor).
7 Efecte extraordinare ale fructelor de mare
Vitamine pentru par
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: