comunicat de presa
Carrefour lansează inițiativa Împreună Creștem România BIO, parte a unui program național mai amplu îndreptat atât către încurajarea producției românești BIO, cât și a unor obiceiuri sănătoase de consum. Proiectul de față își dorește să promoveze beneficiile produselor rezultate din procese BIO și să ofere prețuri reduse pentru această categorie, astfel încât acestea să poată fi testate de cât mai mulți consumatori.
În momentul de față, pe piața locală, produsele obținute prin agricultura BIO au un preț ușor crescut față de cele provenite din agricultura convențională. Motivul acestei diferențe de preț este dat de exigențele pe care producătorii de BIO trebuie să le îndeplinească. Carrefour susține aceste demersuri și încurajează agricultura locală ecologică, prin programul ”Creștem România BIO”, ce are ca obiectiv conversia la agricultura BIO. Carrefour sprijină producătorii români prin: finanțare, consultanță pentru obținerea certificărilor și o semnalizare corespunzătoare a produselor acestora în magazinele sale.
Mai departe, Carrefour încurajează informarea asupra acestei teme și asupra beneficiilor agriculturii ecologice. Timp de trei zile, 5, 6 și 7 septembrie, conversația din online se reflectă în prețuri mai mici în magazine. Duminică, 8 septembrie, în funcție de numărul de interacțiuni din mediul online, Carrefour va scădea prețurile la produsele BIO proaspete: legume, fructe, carne, pește.
Astfel, fiecare distribuire pe Facebook sau postare pe Instagram cu #CrestemRomaniaBIO influențează procentul de reducere pentru produsele BIO proaspete:
-
Kudika
PENNY este alături de Platforma de mediu pentru București în noul...
-
Kudika
În 2023, Farmec a colectat selectiv 230 de mii de ambalaje în...
-
Kudika
Informații utile despre uneltele și utilajele folosite în agricultură
-
Kudika
Importanța coșului de fum în evacuarea gazelor arse de centrala...
-
Kudika
Campionii mediului își mai pot înscrie proiectele la Gala Green...
-
Kudika
Fake news și schimbările climatice – la ce trebuie să fim atenți ca...
-
Kudika
Sâmbătă are loc Ziua de Curățenie Națională Let’s Do It, Romania!:...
-
Kudika
5 sfaturi utile: Cum să economisești bani și să protejezi mediul...
-
Kudika
În București a crescut flota pentru transportul public, dar benzile...
Scăderea prețurilor se va aplica în 5 magazine din țară: Carrefour București (ParkLake), Carrefour Sibiu, Carrefour Cluj și Carrefour Iași (Era și Felicia), în ziua de 8 septembrie 2019 (duminică).
Prin această campanie, tot mai mulți români vor afla despre beneficiile agriculturii bio: produse cultivate fără pesticide, îngrășăminte artificiale, hormoni sau toxine. Astfel, gustul este unul natural, iar procesul protejează natura și susține economia locală.
***
Despre Carrefour:
În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 358 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour.
Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din cele 23 orașe: București, Cluj, Constanța, Pitești, Buzău, Brăila, Galați, Focșani, Brașov, Piatra Neamț, Iași, Botoșani, Suceava, Timișoara, Ploiești, Târgu Jiu, Drobeta, Sibiu, Râmnicu Vâlcea, Roman, Baia Mare, Satu Mare și Oradea posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din Baia Mare, Botoşani, Brăila, Buzău, Drobeta-Turnu Severin, Focşani, Galaţi, Iași, Oradea, Suceava, Piatra-Neamț, Târgu Jiu, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea, Roman și Ștefăneștii de Jos pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).
Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.
Spune-ti parerea!