comunicat de presa
În calitate de semnatar al angajamentului ONU „Business Ambition for 1.5°C”, Nestlé este una dintre primele companii care își prezintă planul detaliat pe perioadă determinată, chiar înainte de termen. Compania ia măsuri pentru a-și reduce emisiile la jumătate până în 2030 și pentru a atinge emisii nete zero până în 2050 - chiar și pe măsură ce compania se dezvoltă.
Acțiunile sprijină fermierii și furnizorii să implementeze practici agricole regenerative, prevăzând totodată plantarea a sute de milioane de copaci în următorii 10 ani și finalizarea tranziției companiei la energie verde în proporție de 100% până în 2025. În plus, Nestlé crește continuu numărul de branduri cu amprentă de carbon neutră.
Președintele Nestlé, Paul Bulcke, a declarat: „Consiliul recunoaște importanța strategică a luării de măsuri decisive pentru a aborda schimbările climatice. Acesta susține accelerarea și extinderea muncii noastre, pentru a asigura succesul pe termen lung al companiei și pentru a contribui la un viitor sustenabil pentru generațiile viitoare.”
„Abordarea schimbărilor climatice nu poate aștepta, și nici noi. Este esențială pentru succesul pe termen lung al companiei noastre", a declarat Mark Schneider, CEO Nestlé. „Avem oportunitatea unică de a aborda schimbările climatice, având în vedere că operăm în aproape toate țările din lume și avem dimensiunea, amploarea și sfera de influență pentru a face diferența. Pentru a ne reduce amprenta ecologică, vom colabora cu fermieri, parteneri din industrie, guverne, organizații neguvernamentale și consumatori”.
Măsurile Nestlé pentru a atinge emisii nete zero se axează pe trei domenii principale:
-
Kudika
PENNY este alături de Platforma de mediu pentru București în noul...
-
Kudika
În 2023, Farmec a colectat selectiv 230 de mii de ambalaje în...
-
Kudika
Informații utile despre uneltele și utilajele folosite în agricultură
-
Kudika
Importanța coșului de fum în evacuarea gazelor arse de centrala...
-
Kudika
Campionii mediului își mai pot înscrie proiectele la Gala Green...
-
Kudika
Fake news și schimbările climatice – la ce trebuie să fim atenți ca...
-
Kudika
Sâmbătă are loc Ziua de Curățenie Națională Let’s Do It, Romania!:...
-
Kudika
5 sfaturi utile: Cum să economisești bani și să protejezi mediul...
-
Kudika
În București a crescut flota pentru transportul public, dar benzile...
Nestlé își extinde și programul de reîmpădurire pentru plantarea a 20 de milioane de copaci în fiecare an, în următorii 10 ani, concentrându-se pe zonele de unde obține materia primă necesară în procesul de producție. Mai mulți copaci înseamnă mai multă umbră pentru culturi, mai mult dioxid de carbon neutralizat, recolte mai mari și beneficii în ceea ce privește biodiversitatea sau sănătatea solului. Până în 2022, compania și-a propus să se asigure că principalele lanțuri de aprovizionare ale companiei cu mărfuri esențiale, inclusiv ulei de palmier sau soia, vor fi asociate exclusiv cu practici sustenabile și nu vor cauza defrișări în mod direct sau indirect. Prin eforturi precum acestea, Nestlé construiește parteneriate pe termen crescut și oferă comunităților agricole mai multă siguranță și venituri mai mari.
Magdi Batato, vicepreședinte executiv și șef operațiuni, a declarat: „Cu aproape două treimi din emisiile noastre provenite din agricultură, este clar că agricultura regenerativă și reîmpădurirea sunt punctele centrale ale traiectului nostru către emisii nete zero. Aceste eforturi vor reduce emisiile de carbon și vor îmbunătăți biodiversitatea la scară largă”.
Nestlé va investi 3.2 miliarde de franci elvețieni în următorii 5 ani pentru finanțarea acestor măsuri, inclusiv 1.2 miliarde de franci elvețieni destinați promovării agriculturii regenerabile de-a lungul lanțului de aprovizionare. Aceste investiții vor fi făcute prin optimizări operaționale și structurale pentru a nu genera costuri suplimentare de-a lungului lanțului valoric.
Obiectivele Nestlé de reducere a emisiilor au fost aprobate de inițiativa Science Based Targets (SBTi), în concordanță cu nivelurile necesare pentru îndeplinirea obiectivelor ale Acordului de la Paris. SBTi este o colaborare a organizațiilor non-profit considerată standard internațional de aur pentru evaluarea angajamentelor privind zero emisii. Nestlé va furniza actualizări anuale pentru a oferi transparență cu privire la progresele sale.
Spune-ti parerea!