Setari Cookie-uri

Ivatherm isi incurajeaza consumatorii sa vorbeasca despre dermocosmeticele cu apa termala Herculane

trender si Ivatherm Romania dau startul campaniei de Word Of Mouth pentru produsele dermocosmetice cu apa termala Herculane. In cadrul campaniei de Word Of Mouth Marketing, mai multe trenderite au posibilitatea sa incerce si sa raspandeasca vestea despre produsele Ivatherm.

Comunicat de presa

trender si Ivatherm Romania dau startul campaniei de Word Of Mouth pentru produsele dermocosmetice cu apa termala Herculane. In cadrul campaniei de Word Of Mouth Marketing, mai multe trenderite au posibilitatea sa incerce si sa raspandeasca vestea despre produsele Ivatherm. Dupa saptamanile de testare a produselor, cea mai activa trenderita din cadrul campaniei va fi premiata de compania Ivatherm cu alte produse din gamele proprii.

trenderii sunt persoanele care vor sa fie informate cu privire la ce e nou pe piata si care au o placere deosebita in a despica firul in patru in ceea ce priveste produsele sau serviciile care fac parte din viata lor. Ei sunt liderii de opinie din grupul lor de prieteni, oameni obisnuiti care isi impartasesc parerile despre un produs in mod deschis si sincer. Membrii comunitatii trender comunica intotdeauna natural despre produsele incercate in cadrul campaniilor de Word Of Mouth.

Campania de Word Of Mouth ofera posibilitatea, mai multor trenderite, sa incerce produse din toate gamele brandului Ivatherm. Fiecare participanta la campanie isi va putea alege 2 produse pe care le va testa timp de 4 saptamani.

Ivatherm este dedicat idealului de frumusete prin sanatate, preocupandu-se de ingrijirea pielii sensibile si pastrarea tineretii si prospetimii ei , dincolo de varsta. Produsele Ivatherm, hipoalergenice si sigure, au texturi usoare, potrivite fiecarui tip de ten, parfumuri discrete si elegante. Se gasesc in game diverse, de la cele de tratament, pana la cremele sofisticate ale terapiei anti-ageing. Pentru ca diversitatea gamelor Ivatherm si a produselor este foarte larga, participantele au ocazia sa aleaga doua produse in functie de nevoile proprii ale pielii.

Perioada de inscriere are loc in perioada 28 februarie – 6 martie, iar trenderitele invitate in campanie vor folosi produsele timp de 4 saptamani (18 martie – 10 aprilie), tinand cont de modul de utilizare al acestora si le vor face cunoscute prin intermediul retelelor sociale Facebook, Twitter si a blogului personal, forumuri si bineinteles prin intermediul blogulului campaniei.

Pe toata durata campaniei, trenderii vor completa rapoarte si chestionare si ne vor comunica feedback-ul sincer si onest legat de produsele din gamele Ivatherm. In urma acestor activitati, trender.ro va analiza cantitativ si calitativ rezultatele campaniei de Word Of Mouth Marketing. Astfel vom afla cate persoane au auzit de produsele Ivatherm, care a fost impactul campaniei in Social Media si in blogosfera sau daca trenderii sunt dispusi sa cumpere si sa recomande produsele incercate, in viitor.

Mai multe detalii despre campania de Word Of Mouth Ivatherm veti gasi pe site-ul dedicat acesteia: https://www.trender.ro/campanie-ivatherm

Citește și:

Featured foto by WAYHOME studio via Shutterstock

Vizionare placuta


Kudika
2 Martie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.