Lidl inaugureaza cu 118 magazine prima sa campanie de imagine

Lidl inaugureaza cu 118 magazine prima sa campanie de imagine
Kudika
7 Octombrie 2011

Inaugurarea noilor magazine Lidl continua strategia companiei de a oferi zilnic romanilor, in zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun pret, direct de la producatori, intr-o larga varietate de sortimente.

Comunicat de presa

Lidl inaugureaza primele 11 magazine nou construite, atat in Bucuresti cat si in tara, reteaua sa din Romania insumand in prezent 118 magazine. Noile unitati se deschid in orasele: Bucuresti (2), Campulung, Dragasani, Focsani, Giurgiu, Pitesti, Selimbar (jud. Sibiu), Timisoara, Turda si Zalau.

Inaugurarea noilor magazine Lidl continua strategia companiei de a oferi zilnic romanilor, in zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun pret, direct de la producatori, intr-o larga varietate de sortimente. Lidl promoveaza cu consecventa colaborarea cu producatorii locali, multe dintre marcile de calitate comercializate in reteaua Lidl fiind produse in Romania.

Evitand intermediarii, oferta Lidl asigura produse in acelasi timp proaspete, de calitate si la cele mai competitive preturi. Avand acces direct la cele mai bune produse din fiecare tara in care activeaza, Lidl propune clientilor sai marci de calitate superioara din intreaga Europa, venind direct de la producatorii din Italia, Franta, Germania, Spania si alte tari.

In acelasi timp cu inaugurarea celor 11 noi magazine, Lidl lanseaza prima sa campanie de imagine, axata pe evidentierea specificurilor regionale din portofoliul sau de articole. Campania de imagine va fi derulata in toate mediile de informare, atat in Romania, cat si in Polonia, Cehia si Slovacia.

Lidl

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri