Comunicat de presa

Dana RogozDana Rogoz
face parte din prima serie de cursanti a programului artcademy fashion business school - un nou concept de studii superioare in moda lansat in Romania de CODECS si L'Institut Superieur Specialise de la Mode din Paris (MOD’SPE Paris).

TEZYO, alaturi de Dana Rogoz, lanseaza Campania: Pantofi cu Atitudine

Cursurile artcademy se desfasoara in limba engleza, pe parcursul unui an academic, in fiecare weekend, de vineri pana duminica, si acopera 500 de ore de studiu. La sfarsitul programului, absolventii vor primi diplome acordate de catre MOD’SPE Paris si acreditate de catre Federatia Franceza de Prêt-à-Porter Feminin. Lectorii artcademy sunt practicieni cu experienta, profesionisti din companii precum: Louis Vuitton, Gucci, Balenciaga, Chanel, Guy Laroche, Armani, Nina Ricci, Balmain, Yves Rocher, Chantelle, Etam sau Celio.

„Dincolo de catwalk, glamour sau vedete, industria de moda reprezinta un business urias, in care companii foarte mari investesc miliarde de euro in creativitate si in mecanismele care vand aceasta creativitate. Sunt pasionata de tot ce inseamna fashion si imi doresc sa fiu la curent cu tot ceea ce se intampla in acest domeniu, iar acum am ocazia sa invat cum functioneaza branduri icon din industria de fashion”, declara Dana Rogoz.

Sigla artcademyPrima promotie a programului artcademy va absolvi cursurile in vara acestui an, urmand ca cea de-a doua serie sa inceapa in octombrie. Din primavara, insa, sub umbrela artcademy vor fi lansate “open weekend ” – cursuri cu o durata de un weekend. Mai multe detalii despre program se gasesc pe www.artcademy.ro.

Foto: Dana Rogoz, complet GOALA pe internet!
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: