Istoria La Redoute si modelele implementate inca de la inceputul anilor’20, s-au conturat treptat, in acord cu evolutia modei si cu numeroasele sale capricii.
La Redoute nu s-a multumit doar sa imprime garderobei femeilor si barbatilor de pretutindeni un suflu modern, in cel mai pur stil frantuzesc, ci si-a dorit sa ofere clientilor sansa de a-si achizitiona la preturi accesibile, piese semnate de designeri celebri, legand cu acestia o complicitate creativa pe termen lung.
Prima colaborare La Redoute, menita sa democratizeze putin zona luxului, a fost pusa in practica in anul 1969, Emmanuelle Khan (fost model pentru Givenchy si Balenciaga) punandu-si amprenta asupra unei mini-colectii de 32 de piese exclusive.
Colaborarile cu nume celebre a continuat anii urmatori cu piese semnate Jean-Paul Gaultier, Karl Lagerfeld, Azzedine Alaïa, Yves Saint Laurent, Christian Lacroix, Sonia Rikyel, André Courrèges sau Yohji Yamamoto, iar pentru campaniile de imagine punctuale, s-au lasat fotografiate Vanessa Paradis, Isabelle Adjani, Emmanuelle Beart sau Chiara Mastroiani.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- La ce trebuie să renunți în săptămâna 24-30 noiembrie ca să atragi fericirea, în funcție de zodie
- La mulți ani, Margaret Atwood! Celebra scriitoare nu a mers la școală până la 12 ani și are o strămoașă acuzată de vrăjitorie
- La Art Safari, în noua expoziție „Farmecul Antichității: Comori de artă din colecțiile Intesa Sanpaolo”, din 13 noiembrie
Creatorii La Redoute
In fiecare sezon, colectiile La Redoute sunt coordonate de echipe extinse de stilisti (peste 50 de specialisti sunt reuniti in atelierele brandului) si ordonate in linii distincte axate pe tipologii de piese si stiluri vestimentare, menite sa raspunda tuturor nevoilor si exigentelor clientilor. In paralel cu catalogul print distribuit prin posta, La Redoute mizeaza din plin pe comenzile efectuate pe site-urile online ale brandului, unde la fiecare doua saptamani sunt adaugate produse noi si unde este disponibil si serviciul de consiliere pentru clienti.
Pentru toamna-iarna 2012-2013, La Redoute prezinta atat colectiile in-house, urmand linia deja recognoscibila si infuzata cu elementele stilistice definitorii ale sezonului, cat si colectiile in editie limitata, concepute de designerii invitati.
Maison Rabih Kayrouz pentru La Redoute
Una dintre colaborarile cu care La Redoute se mandreste toamna aceasta, este cea cu Maison Rabih Kayrouz (colectiile Haute Couture sunt incluse in calendarul oficial al prezentarilor pariziene, iar cele pret-a-porter pot fi achizionate din cele mai prestigioase boutique-uri si concept-store-uri internationale), care a concentrat intr-o linie versatila, matura insa cu un usor aer ludic, cateva dintre imprimeurile si motivele emblematice ale casei: rochii si bluze din matase cu printuri rodie in tonuri de fuchsia sau rosu aprins, rochii cu pliuri monocrome din lana fina, mantouri drepte, pantaloni din triplu voal de matase, camasi din bumbac, jachete scurte sau genti amuzante de shopping. Totul pentru o garderoba functionala, in care fiecare piesa poate fi purtata in zeci de asocieri stilistice si care depaseste tendintele, situandu-se in zona clasicului reactualizat.