Comunicat de presa

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Bradul agentiei United Media va purta semnatura designerului Hamid Nicola Katrib si va fi scos la licitatie in cadrul evenimentului, suma obtinuta fiind donata Organizatiei Salvati Copiii.

Agentia United Media demonstreaza prin acest demers, la randul sau, ca ”Lumea buna face lumea mai buna”!

Editia de anul acesta a Festivalului Brazilor de Craciun isi propune colectarea de fonduri pentru cei 2.500 de copii deja cuprinsi in programele de Educatie Prescolara, Scoala dupa Scoala si A Doua Sansa.

"Festivalul Brazilor de Craciun reprezinta o motivatie speciala, un prilej prin care pot demonstra ca prin arta pot da culoare unei cauze nobile: speranta si lumina pentru indeplinirea mai multor vise", considera Hamid Nicola Katrib.

Alaturi de Hamid Nicola Katrib la eveniment vor mai participa Wilhelmina Arz, Lena Criveanu, Venera Arapu, Stephan Pelger, Alexandru & Mihnea Ghildus, Ana Wagner, Cristian Samfira, Mihaela Glavan, Carmen Ormenisan, Kristina Dragomir, Rita Muresan, Ioan Nemtoi, Agnes Toma, Doina Levintza .

Festivalul Brazilor de Craciun este un eveniment de strangere de fonduri organizat anual de Salvati Copiii Romania, care are ca centru de interes o licitatie speciala de braduti de Craciun, creati exclusiv pentru aceasta ocazie de unii dintre cei mai cunoscuti designer romani.

United Media Services este o agentie de media infiintata in anul 2006. Prin intermediul United Media Services s-au derulat campanile publicitare ale unor companii precum Cosmote, Ursus Breweries, Romtelecom, UPC, Praktiker Romania, Mega Image, Martini, Mobexpert.

United Media ofera consultanta media pro bono Organizatiei Salvati Copiii, precum si obtinerea unor spatii gratuite de expunere pentru campania Bun venit pe lume si Festivalul Brazilor de Craciun.

Foto prima pagina: DepositPhotos

L'Univers Efemere: vernisaj de pictura de Hamid Nicola Katrib

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: