comunicat de presa

Starcom MediaVest Group, Leo Burnett Group si MSLGROUP The Practice au trimis trei utilizatori Samsung in jurul lumii

Samsung a fost desemnat cel mai iubit brand de tehnologie de catre consumatorii romani, potrivit rezultatelor studiului „Top 25 cele mai iubite marci de tehnologie” realizat de compania de cercetare Unlock Market Research si revista BIZ.

Samsung ocupa locul 1 in acest top, in care au intrat branduri de tehnologie cunoscute, de la producatori de telefoane mobile la aparate electrocasnice, fiind desemnat de catre respondentii romani drept cel mai iubit si folosit brand si, de asemenea, fiind considerat o marca in pas cu timpurile, inovatoare, ce ofera produse de calitate superioara intr-un mod dinamic si atractiv.

Referitor la rezultatele acestui studiu, Mihaela Stanoiu, Marketing Manager Samsung Electronics Romania si Bulgaria a declarat: „Suntem foarte incantati si onorati de aceasta recunoastere pe care o primim din partea consumatorilor nostri. Este o confirmare care demonstreaza ca eforturile continue de inovare, atentia permanenta pe care o avem fata de dorintele clientilor nostri sunt apreciate si bine primite.

Vom continua si de acum inainte sa lansam produse care sa aduca cele mai noi tehnologii la indemana tuturor, care sa raspunda nevoilor lor si sa-i ajute sa-si rezolve rapid si usor problemele pentru a se bucura de un stil de viata smart.”

Studiul Unlock Market Research a masurat gradul de notorietate, de folosire a brand-urilor investigate, precum si atasamentul consumatorilor romani pentru fiecare marca.

In cadrul cercetarii a fost evaluata opinia consumatorilor cu privire la patru categorii importante in care se impart brandurile de tehnologie, identificate de compania Unlock Market Research in functie de atasamentul consumatorilor si de rata de folosire a produselor.

Cercetarea a fost realizata pe un esantion de consumatori cu varsta intre 18-45 ani, barbati si femei, majoritatea cu educatie si venituri peste medie, care utilizeaza tehnologia frecvent si s-a bazat pe metodologia MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling).

Respondentii au realizat alegeri multiple intre marci, in urma carora a fost realizat un indice de preferinta. Ierarhia marcilor a fost realizata pe baza unui index cumulat, calculat folosind scorul de preferinta (MaxDiff), precum si categoriile in care este prezenta fiecare marca. Astfel, cu cat un brand a fost ales de mai multi respondenti si este prezent pe mai multe categorii din piata, cu atat acesta a fost clasat pe o categorie mai inalta din top.

Tehnologia zilelor noastre nu mai este pentru specialisti, ci pentru toata lumea, pentru consumatorul obisnuit. Acesta interactioneaza cu brand-uri de tech zilnic si marcile devin jucatori indispensabili in viata lui, avand o importanta majora in modul in care gestioneaza stilul de viata alert.

Tocmai de aceea, am dorit sa realizam o cercetare extinsa in cadrul careia, pe baza unei metodologii riguroase, sa luam pulsul pietei romanesti: sa masuram exact cat de mult sunt consumatorii romani atasati de marcile de tehnologie disponibile in Romania, care sunt marcile pe care le valorizeaza si le folosesc mai mult si, pe baza acestor variabile, sa putem realiza un clasament precis al brandurilor” a declarat Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research.

sursa foto interior si prima pagina: Shutterstock

Noua capitala culturala a Romaniei: casa ta
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: