Setari Cookie-uri

Meli Melo Paris - Crestere cu 10% a business-ului in 2012

Compania are in plan investitii in extindere si in acest an

Pentru anul in curs compania mizeaza pe mentinerea cifrei de afaceri la nivelul celei inregistrate in 2012 si are in plan realizarea de noi investitii in extinderea retelei atat la nivel local, cat si international.

Cat cheltuie romanii pe bijuterii si accesorii fashion

Pentru a purta accesoriile momentului, romanii cheltuie in medie 55 lei la o singura achizitie, iar frecventa cu care viziteaza magazinele de profil este saptamanala.

Astfel, in magazinele Meli Melo Paris cele mai cumparate produse sunt gentile, similare proportional ca vanzare cu bijuteriile fantezie (coliere, cercei, bratari, inele), urmate de accesoriile de par si alte produse existente in oferta (esarfe, ceasuri, bijuterii din argint, otel sau placate cu aur).

Conform reprezentantilor companiei, principalul motiv pentru care clientii opteaza in primul rand pentru astfel de produse este usurinta cu care acestea pot fi adaptate in functie de tinuta, aducand totusi in prim plan elementele cheie ale momentului in materie de accesorizare.

Citește și:

In ceea ce priveste cele mai mari vanzari in magazinele Meli Melo Paris, conducerea companiei subliniaza ca acestea sunt inregistrate in lunile de vara, insa si in preajma sarbatorilor de iarna.

De asemenea, o crestere a vanzarilor este inregistrata si in luna martie, cand majoritatea clientilor achizitioneaza produse ce pot fi oferite drept cadou cu ocazia Martisorului.

In ceea ce priveste numarul mediu de clienti per magazin, se estimeaza ca lunar pragul celor 41 de magazine Meli Melo Paris este trecut de 3.500 – 4.000 de clienti.

Vizionare placuta


Kudika
8 Aprilie 2013
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.