De Paste portofoliul Flanco se "innoieste" cu cele mai noi produse din electroIT

De Paste portofoliul Flanco se
Kudika
25 Aprilie 2013

Completarea portofoliului de produse contribuie la obiectivul Flanco de a deveni retailer-ul preferat al romanilor

comunicat de presa

Flanco, cel mai dinamic retailer din Romania, se pregateste pentru sarbatori cu cele mai noi produse de electroIT, proaspat lansate pe piata internationala.

De la cea mai noua tehnologie in materie de Smart TV din lume, noul LG 3D cu rezolutie Ultra HD 4K, la cel mai nou aparat foto Samsung Mirrorless NX300 (lansat pe 11 aprilie) si pana la notebook-urile de ultima generatie de la HP (HP Envy TouchSmart Ultrabook 4, disponibil in magazinele traditionale in exclusivitate prin Flanco), oferta Flanco include cele mai „hot” tehnologii si cele mai noi aparate electrocasnice.

Printre vedetele ofertei Flanco se numara aspiratorul robot Navibot de la Samsung, televizorul cu cea mai mare diagonala de la Sharp (diagonala de 203 cm) dar si cele mai „interactive” televizoare de la Samsung (Seria 8).

Tot in categoria celor mai noi produse incluse in portofoliul Flanco se numara si Tefal Free Move, cel mai modern fier de calcat fara fir, noua generatie a acestei categorii de produse din segmentul electrocasnicelor mici.

“Este tot mai evidenta tendinta romanilor de a cumpara produse de ultima generatie in perioada sarbatorilor si in timpul evenimentelor mari de shopping, asa cum este Black Friday” afirma Violeta Luca, CEO Flanco.

“Am decis sa introducem aceste produse in portofoliu pentru a ne pregati pentru sezonul Pascal, dar si pentru ca dorim sa oferim clientilor nostri o gama cat mai variata de produse si tehnologii, fie ca vorbim de IT sau de electrocasnice” a continuat Violeta Luca.

Flanco continua sa implementeze o serie de pasi importanti pentru pozitionarea “Mereu peste asteptari”, prin dezvoltarea portofoliului de produse si servicii, prin reamenajarea magazinelor din retea, printr-o strategie de marketing adaptata cerintelor clientilor si printr-un nivel ridicat de pregatire al consultantilor de vanzari.

In 2013 Flanco va investi peste 350.000 EUR in sesiuni de training pentru membrii echipei. De altfel, compania este recunoscuta pentru rata mare de retentie a personalului, cu o vechime medie de peste 3,5 ani, peste standardul din industrie.

Producatorii sunt dinamici, lanseaza permanent produse noi, tehnologia evolueaza extrem de rapid si este nevoie de consultanti bine pregatiti, capabili sa ofere informatii complete despre produse din ce in ce mai performante si care pot imbunatati stilul de viata al cumparatorilor ” a explicat Violeta Luca.

In paralel, Flanco va continua sa investeasca in reamenajarea magazinelor din tara, actiune pentru care a alocat un buget de peste 2 mil EUR in 2013, precum si in dezvoltarea platformei online www.flancointeractiv.ro , care la numai doua saptamani de la lansare a atras zeci de mii de vizitatori.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri