Setari Cookie-uri

Mika Hakkinen transmite consumatorilor romani mesajul

Mika Hakkinen, ambasadorul global Johnnie Walker pentru promovarea consumului responsabil de alcool

Pana in prezent, mesajul campaniei, “Nu te urca la volan sub influenta alcoolului”, a ajuns la peste un milion de consumatori romani, prin diverse canale de promovare: TV, online si media traditionala.

Astazi, incepand cu ora 17:30, in cadrul unei curse cu circuit inchis care va avea loc in Baneasa Shopping City din Bucuresti, Mika Hakkinen va face o demonstratie la volanul masinii Join the Pact Caparo T1, aceasta fiind o ocazie unica pentru fani de a urmari abilitatile de conducere si control ale unei adevarate legende a sporturilor motorizate.

Castigatorii promotiei Join the Pact, alaturi de alte personalitati, vor avea sansa sa se bucure de o cursa la bordul masinii Caparo T1, alaturi de Mika, urmarindu-i de aproape precizia si tehnica speciala de pilotaj.

Mika Hakkinen afirma, “Sunt incantat ca ma aflu in Romania pentru a incuraja consumatorii sa semneze pactul si sa isi ia angajamentul de a nu se urca la volan sub influenta alcoolului. In calitate de sofer de Formula 1™, stiu cat este de important sa detii controlul, mai ales atunci cand te afli la volan. Daca decizi sa conduci dupa ce consumi alcool, nu vei mai avea control. Iar atunci cand vrei sa consumi alcool, este foarte important sa ai alaturi de tine un sofer care si-a luat angajamentul de a te conduce in siguranta acasa si a semnat pactul nostru.”

Citește și:

Ian Wright, Corporate Relations Director Diageo PLC, compania producatoare a marcii Johnnie Walker, adauga: “Atunci cand vorbim despre consumul de alcool, aspectele legate de alegeri potrivite si responsabilitate sunt esentiale. Parteneriatul Johnnie Walker cu Formula 1™ are o importanta deosebita pentru noi. Impreuna cu Mika Hakkinen, in rolul sau fundamental de ambasador global pentru promovarea consumului responsabil de alcool, Johnnie Walker abordeaza direct aceasta problema. Inca din 2006, Mika a vizitat peste 30 de tari de pe patru continente si a transmis mesajul “Nu te urca la volan sub influenta alcoolului” catre milioane de oameni.

Aceasta campanie si rezultatele obtinute de-a lungul anilor demonstreaza faptul ca si companiile care comercializeaza bauturi alcoolice pot promova in mod eficient consumul responsabil de alcool si pot aduce schimbari pozitive in atitudinea consumatorilor.”

Citește și:

    Diageo, lider mondial pe piata distribuitorilor de bauturi premium si producatorul Johnnie Walker, alaturi de PPD Romania, partenerul exclusiv al Diageo pe piata din Romania, au dezvoltat campania Join the Pact, ca parte a angajamentului de a promova consumul responsabil de alcool.

    Vizionare placuta


    Kudika
    5 Iunie 2013
    Echipa Kudika
    Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

    Ti-a placut acest articol?

    Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.