Peroni Nastro Azzurro aniverseaza 50 de ani de eleganta in stil italian

Peroni Nastro Azzurro aniverseaza 50 de ani de eleganta in stil italian
Kudika
14 Iunie 2013

In cadrul evenimentului au fost dezvaluite lucrarile artistilor implicati in proiectul Instalart/ Obiect/ 001 Inspired by Peroni

comunicat de presa

Anul acesta, Peroni Nastro Azzurro, berea premium italiana numarul unu in lume, aniverseaza 50 de ani de eleganta in stil italian prin organizarea Anniversario Peroni, evenimentul care a recreat lumea fascinanta a anilor ’60, o perioada a viselor implinite, a elegantei si a stilului.

Evenimentul a reunit designeri, artisti, actori, muzicieni, fotografi, oameni pasionati de povestea din spatele brand-ului Peroni. In cadrul Anniversario Peroni au fost dezvaluite lucrarile artistilor implicati in proiectul Instalart/ Obiect/ 001 Inspired by Peroni, avand ca inspiratie istoria brand-ului si Italia anilor ’60.

Pentru a aduce in actualitate elemente simbol din lumea Peroni, in luna martie a fost lansat proiectul Instalart/ Obiect/ 001 Inspired by Peroni, avand drept scop sustinerea si promovarea artelor tridimensionale (sculptura, obiect si land art).

Sapte designeri romani renumiti implicati in proiect (Vladimir Setran, Nicolas Ciuchindel, Sebastian Barlica, Marcel Klamer, Ion Setran, Mihai Popescu si Stefan Barutcieff) au realizat obiecte de design inspirate de Peroni si de Italia anilor ’60. Lucrarile finale au fost expuse aseara in cadrul evenimentului Anniversario Peroni iar demersul artistic din spatele acestora a fost explicat pe larg.

Sa ne imaginam ca ne intoarcem in timp si ne lasam cuceriti de frumusetea La Dolce Vita, o perioada efervescenta si memorabila, cum este cea a anilor ’60. Cuvintele de ordine erau simplitatea, eleganta, bunul gust, oamenii erau liberi sa iubeasca, sa viseze, sa creeze.

In aceasta perioada exuberanta s-a nascut Peroni, un tribut adus stilului de viata degajat si luxos, fara emfaza sau grandoare. Cu simplitate, decenta si stil. Suntem mandri ca, si peste 50 de ani, am pastrat vii aceste atribute iar evenimentul Anniversario Peroni confirma succesul de care se bucura acest brand in prezent. Suntem convinsi ca, si peste 50 de ani, Peroni va ramane o emblema pentru adevarata eleganta italiana.” – Laura Andrei, Senior Brand Manager – Ursus Breweries SA – Romania.

Stilul italian, indiferent ca vorbim de domenii precum design, fashion, arhitectura, arta, muzica etc, si-a pus amprenta asupra artei din intreaga lume. In acest context, Peroni Nastro Azzurro este berea special creata intr-o perioada in continua schimbare, faimoasa La Dolce Vita, simbolul suprem al unui lifestyle avangardist si elegant.

De-a lungul timpului, Peroni s-a dovedit a fi un brand cheie privind implicarea si sustinerea initiativelor artistice marcate prin stil si eleganta, pastrandu-si autenticitatea si caracterul bine definit de la o generatie la alta.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri