comunicat de presa

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Prin platforma online Deschide Danone consumatorii pot primi raspunsuri pe diferite teme de interes, despre iaurturi, fabrica Danone si oamenii din companie. Echipa de management a Danone Romania face introducerea ariilor de activitate pentru vizitatorul online, printr-o serie de mini-prezentari video, iar o echipa de specialisti din companie raspunde intrebarilor consumatorilor.

Proximitatea este una dintre valorile esentiale ale Danone. Am creat aceasta proximitate in Romania mai ales prin brandurile noastre de succes, dar acum, cu aceasta initiativa Deschide Danone, vrem sa ne deschidem usile si sa le oferim consumatorilor posibilitatea de a vedea ce se afla in spatele iaurturilor noastre delicioase.

Prin aceasta noua platforma vrem sa ne angajam in dialog, sa raspundem intrebarilor si sa impartasim povestile oamenilor si ale companiei cu consumatorii. Este o placere sa-i invitam pe toti romanii in casa noastra Danone” explica Dieter Schulz, director general Danone Romania.

Deschide Danone este un spatiu prietenos si interactiv de dialog, bazat pe transparenta, prin care consumatorii pot afla de la specialistii din companie diverse informatii, pe teme care tin de standardele de calitate si igiena aplicate, continutul iaurturilor, testarea produselor si siguranta alimentara, colectarea laptelui proaspat de la fermele din Romania, dar si amanunte despre echipa Danone si cultura organizationala a companiei.

sursa foto: shutterstock

Specialistii care vor raspunde consumatorilor sunt Iolanda Prunache (calitate), Cornel Petrache (fabrica), Catalin Andreica (achizitii lapte), Alexandra Brad (cercetare-dezvoltare), Andrei Dumitrascu (vanzari), Carmen Boer (marketing).

Platforma se adauga la seria de proiecte din prima jumatate a anului 2013, prin care compania a dorit sa ofere consumatorilor posibilitatea de a experimenta cum se naste produsul pe care il aleg la raft.

Peste 200 de consumatori au vizitat ferme romanesti de la care provin cele 200 de tone de lapte proaspat colectat zilnic de Danone Romania, iar povestea iaurtului Danone a fost prezentata si in cel mai nou spot TV, avand ca mesaj principal „Calitate inainte de toate”. Mai multe detalii despre povestea drumului laptelui gasiti aici

sursa foto prima pagina: shuterstock

INNA se alatura echipei AVON in calitate de ambasador
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: