comunicat de presa:

Compania Coca-Cola intra pe piata bauturilor pe baza de plante prin lansarea AdeZ

Maria, Andrei sau Ioana, bikeri, hipsteri sau clubberi – indiferent de nume sau pasiuni, vara aceasta, tinerii s-au bucurat impreuna de o Coca-Cola personalizata, gratie campaniei ”Imparte o Coca-Cola”. De la Costinesti la Timisoara, din Moldova pana in Ardeal, sute de mii de romani au fost incantati sa caute si sa-si descopere in magazine numele pe sticlele de Coca-Cola.

Pentru prima data in istoria brandului, Coca-Cola le-a oferit logo-ul consumatorilor sai, indemnandu-i sa ii surprinda pe cei dragi cu o sticla personalizata cu numele lor, in campania in care cele mai populare 150 de nume romanesti au inlocuit emblematicul logo al brandului.

De-a lungul verii, Coca-Cola a insotit momentele in care zambete sincere au fost imortalizate in fotografiile de vacanta, care au cucerit apoi retelele sociale. In offline si in online, tinerii au impartit o Coca-Cola. Numai pe Facebook, ei au trimis prietenilor peste 480.000 de doze virtuale, prin intermediul site-ului www.shareacocacola.ro. Coca-Cola a inspirat consumatorii sa daruiasca o noua bucurie celor dragi: 8500 de oameni au avut surpriza de a-si vedea numele proiectate pe ecranul imens amplasat pe magazinul Cocor din centrul Bucurestiului.

Pentru ca intreaga campanie din aceasta vara a fost dedicata consumatorilor, Coca-Cola l-a sarbatorit pe unul dintre cei mai activi fani ai brandului printr-o petrecere surpriza data in cinstea sa. Astfel, Mihaela Padure, o tanara de 23 de ani, a avut parte o serie de experiente inedite: primul zbor din viata sa – o calatorie cu elicopterul deasupra capitalei, pentru a-si vedea numele dezvaluit pe emblematica sticla de Coca-Cola din Piata Romana, si o petrecere surpriza alaturi de prieteni si colegi, care a inclus si un concert live Vita de Vie, formatia sa preferata.

Campania i-a ajutat pe consumatori sa se apropie si de idolii lor: peste 1300 de tineri au cantat cu Adi Despot, intr-un duet virtual online, prin intermediul unui banner interactiv, pentru ca apoi sa-si auda vocea live pe scena BESTFEST, in timpul concertului Vita de Vie.

Pentru a nu pierde nici o amintire din aceasta vara speciala, tot continutul generat de Campania “Imparte o Coca-Cola” a fost adunat pe site-ul campaniei www.shareacocacola.ro si afisat pe canalele de social media ale Coca-Cola. “Imparte o Coca-Cola” a beneficiat de spoturi TV, promovare in cinematografe, afisaje stradale si afisaje pe autobuzele din Bucuresti si Constanta.

Campania Imparte o Coca-Cola a fost un nou prilej pentru consumatori de le aduce o bucurie celor dragi lor, fie ca acestia sunt aproape sau la mii de kilometri distanta. Am abordat un mix de activari in mediul online si in cel offline, pentru ca fanii brandului sa traiasca si sa ofere clipe unice in aceasta vara”, declara Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Marketing Activation Manager – Coca-Cola Romania & Moldova.

(P) Coca-Cola duce muzica dincolo de conventional, lansand primul album muzical pe doze semnat Anthony Icuagu
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: