Kudika
12 Februarie 2014

GRANDPRIX ORIGINALS - brand de imbracaminte si accesorii inspirate din spiritul motosportului si a erei de aur a acestuia - anunta lansarea pe piata din Romania prin distribuitorul Clasica Management

comunicat de presa

Brandul Aerin: povestea nepoatei celebrei Estee Lauder

Brand-ul include marcile GULF si HEUER, bine-cunoscutii sponsori ai curselor auto din anii `60-`70. Produsele GPO (Grandprix Originals) nu reprezinta doar haine si accesorii cu un design aparte, ci franturi emotionante ale istoriei.

Povestea GRANDPRIX ORIGINALS a luat nastere in anul 1971, odata cu lansarea filmului „Le Mans”, ce il avea ca protagonist pe cunoscutul actor Steve McQueen, un impatimit al curselor si masinilor. Marca GRANDPRIX ORIGINALS constituie reflexia acelor vremuri prin colectiile sale autentice, colectii ce includ geci de piele si de curse, camasi, tricouri, accesorii si genti ce poarta siglele originale ale sponsorilor, avand un stil influentat de vremurile de atunci, cat si de prezent (from past - to present).

steve mcqueen

ADN-ul stilului Grandprix Originals este format din dunga rosie si dunga albastra, identice cu legendarele salopete de curse ale acelor vremuri.

Marca este detinuta din anul 1994 de fratii Marco si Stefan Ruf, originari din Germania. Cel din urma a inceput afacerile in domeniul modei la finele anilor `80, prin deschiderea primului magazin in orasul Karlsruhe, din Germania.

Totul a inceput sa se dezvolte rapid, proiectand primele modele proprii de jachete din piele, acestea fiind produse in Dusseldorf, Germania. Fratele sau, Marco, fost militar in cadrul fortelor speciale germane, s-a alaturat lui Stefan in anul 1994, dezvoltand impreuna primele produse sub marcile GULF si HEUER, liniile rezultate fiind comercializate sub numele de GPO (GRANDPRIX ORIGINALS).

In acest moment, brand-ul GPO este prezent in 20 de tari. „Planul nostru a fost acela de a pastra Grandprix Originals la un nivel de calitate ridicat, colectiile nefiind disponibile oriunde, selectarea partenerilor cu care am inceput o colaborare constituind o misiune deloc

usoara. In ceea ce priveste publicul vostru, pot spune ca suntem fericiti sa avem Clasica Management ca partener exclusiv pentru extinderea pe piata din Romania, noi considerand acest pas o parte importanta pentru o dezvoltare fireasca, naturala!”, declara Marco Ruf, unul dintre fondatorii companiei.

Decizia introducerii brand-ului GPO in Romania de catre Clasica Management a venit natural, in urma pasiunii pentru motosport si masini: “Totul a inceput in anul 2006, atunci cand sotul meu, pasionat de masini clasice, a participat la cea mai importanta expozitie de profil, cea de la Essen.

Acolo a avut primul contact cu produsele GPO de unde si-a achizitionat prima jacheta din piele. Ca intotdeauna, pasiunea este cea care te determina sa faci lucruri noi, sa te apropii de oameni care respecta si iubesc aceleasi valori.

Astfel s-a creat oportunitatea de a pune bazele unei colaborari cu Marco Ruf, impreuna luand decizia de a aduce GRANDPRIX ORIGINALS in Romania.”, declara Andreea Scutariu, Executive Manager Clasica Management.

GRANDPRIX ORIGINALS ofera colectii complete de haine si accesorii destinate barbatilor, femeilor si copiilor, dedicate fanilor motosportului clasic si nu numai. Bleul deschis si portocaliul, culorile legendare ale curselor clasice, reprezinta nucleul colectiilor GRANDPRIX ORIGINALS.

Brand-ul se adreseaza celor care admira stilul clasic interpretat intr-o maniera actuala si moderna. Calitatea produselor GPO se datoreaza pasiunii pentru haine, inclinatiei spre arta detaliului si tesaturilor manuale.

Produsele GPO pot fi achizitionate online de pe www.grandprix-originals.ro.

Pentru mai multe informatii, vizitati site-ul oficial GPO Romania – www.grandprix-originals.ro si pagina de Facebook GRANDPRIX-ORIGINALS Romania.

TEZENIS intra oficial pe piata din Romania, in AFI Palace Cotroceni

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: