comunicat de presa

Legion Run, evenimentul internațional care îți schimbă perspectiva, acum în România

Proiectul “Promovare produse piscicole” a desfasurat joi, 27 februarie, ora 12:00 la Kuxa Studio Bucuresti evenimentul “Live Cooking Show cu D'Artagnan”. Acesta face parte din seria de activitati intreprinse de Proiectul „Promovare Produse Piscicole”, ce are drept activitate o campanie de constientizare a populatiei prin promovarea consumului de peste si produse din peste. Proiectul este finantat prin Programul Operational pentru Pescuit, Masura 3.4 „ Dezvoltarea de noi piete si campanii de promovare”, Axa prioritara 3: MASURI DE INTERES COMUN. Proiectul se desfasoara in perioada iulie 2013-septembrie 2014.

Ieri, in cadrul evenimentului “Live Cooking Show cu D'Artagnan” organizat la Bucuresti, la Kuxa Studio, 6, au fost prezentate activitatile proiectului „Promovare Produse Piscicole”, evolutia proiectului, obiectivele acestuia si a avut loc o sesiune de gatit sustinuta de Alex Petricean, cunoscut si ca D'Artagnan, in cadrul careia s-au gatit retete inedite din preparate din peste.

Participantii la eveniment au asistat la un adevarat show gastronomic oferit de D'Artagnan, au redescoperit gustul autentic al preparatelor din peste si au gatit alaturi de Chef 3 retete din peste. Meniul pregatit de D'Artagnan a fost unul deosebit, iar printre specialitatile oferite participantilor s-a numarat supa de fructe de mare, file de dorada cu piure de pastarnac si sos mediteranean, tartar de somon cu avocado si fructe de padure.

Obiectivele proiectului “Promovare Produse Piscicole” (Domnul Adrian Popa, director de vanzari Sea Bell Trading):

- Proiectul “Promovare produse piscicole” are ca obiectiv principal cresterea consumului de peste si a produselor din peste, prin campanii de promovare in toate mediile sociale,cu evidentierea si evaluarea efectelor benefice ale consumului de peste din retelele consumului alimentar pentru o viata sanatoasa si echilibrata.

-Incurajarea consumului de peste din surse controlate, astfel incat sa se elimine atat efectele negative asupra mediului, cat si asigurarea sigurantei alimentare

-Atragerea atentiei asupra consumului scazut de peste la nivel national si de impactul care poate sa-l aiba acesta in timp asupra populatiei

- Informarea adecvata a cetateanului (avantajele consumului de peste si importanta acestui consum asupra sanatatii, respectarea si imbunatatirea conditiilor de mediu, efectele negative ale braconajului care conduc la distrugerea mediului inconjurator)

-Promovarea produselor cu denumire de origine controlata

- Promovarea produselor cu calitate certificata - prin evidentiarea avantajului de a achizitiona un produs cu calitate certificata fata de unul neverificat

Acest program are ca obiectiv principal incurajarea consumului de peste si produse din peste. Prin proiectul “Promovare produse piscicole” incercam sa atragem atentia populatiei asupra beneficiilor consumului de peste pentru sanatate. Pentru a beneficia de toate substantele nutritive din produsele piscicole, avem nevoie sa cunoastem cele mai sanatoase metode de a le gati.”, a declarat Adrian Popa, director de vanzari Sea-Bell Trading.

Cele mai indragite vedete din Romania au descoperit tendintele 2017 in domeniul frumusetii, la Top Beauty Trade Show 2016
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: