Reperele stilistice si de lifestyle primavara - vara 2014

Reperele stilistice si de lifestyle primavara - vara 2014
Kudika
27 Martie 2014

New Season, new You - workshop-ul frumusetii la Stejarii Country Club

comunicat de presa

Cum iti alcatuiesti garderoba astfel incat aceasta iti exprime personalitatea, dincolo de tendintele sezoniere? Ce valori alegi sa te defineasca si cand este momentul sa rescrii totul pe o coala alba? Cata importanta acorzi starii tale de bine si cultivarii legaturii indisolubile intre spirit si trup? Ce variante de petrecere activa a timpului liber identifici in mediul urban si cum decizi care este formula ideala pentru tine?

Acestea sunt doar cateva dintre intrebarile la care Adina Necula (consultant de imagine si stil), Monica Axan (Manager Marketing – Stejarii Country Club), Sorin Vasilache (Manager – Shiseido SPA) si Silvia Mladin (Director Comercial – Stejarii Country Club) au incercat sa raspunda pe data de 24 martie, in cadrul unui workshop special gazduit de cel mai exclusivist club rezidential – Stejarii Country Club.

Conceptul workshop-ului “New Season, new YOU” a fost conturat in jurul unor aspiratii nutrite in esenta de fiecare individ si care pot fi transformate in experiente reale, cunoscand si accesand modalitatile corecte prin intermediul carora sa fie facuta trecerea de la ideal la vis indeplinit. Non-culoarea alb dispusa in total look-uri, nu reprezinta doar una dintre tendintele care domina catwalk-urile modei in primavara-vara 2014, ci comporta multiple valente relevate la nivel simbolic. Adina Necula a prezentat o radiografie complexa a intregului fenomen care isi extrage valentele din diferite areale culturale si artistice: arhitectura, design interior, fotografie, gastronomie, literatura, pictura sau muzica.

Moda este prin excelenta o expresie a artei si mai presus de toate a modului in care fiecare persoana se construieste si se reconstruieste pe sine, in raport cu nevoile, dorintele si trairile interioare, astfel incat filonul autenticitatii sa se regaseasca in fiecare gest, atitudine, compozitie stilistica, discurs verbal/estetic etc – intr-un cuvant in IMAGINE.

Intr-o masa amorfa de indivizi asupra careia planeaza zilnic un set bine concentrat de agresiuni (informationale, mediatice, de mediu etc), cautarea propriei identitati a devenit o misiune de gradul zero. Iar sezonul aceasta, mai mult ca oricand, nevoia de a rescrie absolut totul, de a uita de conveniente si conventional, de limite si limitari, de rutine si cenzura, de amabilitati si protocoale, se traduce printr-un intreg univers conturat nu neaparat prin renuntare sau prin ignoranta, cat mai cu seama prin onestitate, valorizare si amprentare constienta: mai mult curaj in abordarile vestimentare (tipologii de piese care migreaza din garderoba masculina inspre cea feminina, croiuri reinterpretate, alternante de texturi, suprafete textile si intensitati cromatice), o dorinta manifesta de experimentare (sisteme ingenioase de prindere, materiale inedite realizate cu ajutorul celor mai noi tehnologii, melanjuri de piese ce apartin unor zone stilistice situate la poli opusi – eveningwear vs sportswear) si o afisare nestavilita a pasiunilor (imprimeuri ce fac trimitere la hobby-uri, vegetatie, calatorii sau exercitii creative desprinse din zona de boudoir clasica sau cu tenta fetis – aplicatii de dantela, broderii fine, tulle, corsete, hamuri, insertii de piele etc).

Directiile stilistice prezentate de Adina Necula au fost exemplificate prin intermediul creatiilor semnate Kiki Dumitrescu, parte a colectiei primavara-vara 2014 “Blanche de Moi”, iar arealul decorativ/design a fost exprimat creativ de Adina Filculescu (designer florist – EnRose ) care a conceput un aranjament floral in tonuri de alb si ivoire, special pentru workshop.

Dorinta de a evada din aglomeratia si tumultul urban, ramanand totusi in preajma activitatilor cotidiene, isi gaseste un corespondent real in gama de servicii si facilitati a Stejarii Country Club , complexul care se intinde pe o suprafata impresionanta de aproximativ 22.000 mp si care alatura in mod ideal oportunitatile de networking social cu activitatile sportive in interior sau in aer liber, fitness, spa, relaxare, punand in acelasi timp la dispozitia clientilor spatii dedicate copiilor, divertismentului sau relaxarii.

stejarii country club

Cycling-ul, aerobicul, tenisul, padelul, squash-ul, inotul, golful, dansul, judo-ul, aikido-ul, scrima sau baletul se numara printre activitatile care pot fi urmate in cadrul Stejarii Country Club atat de adulti cat si de copii, sub supravegherea celor mai bine pregatiti personal traineri si sportivi de performanta.

Un adevarat templu al relaxarii in mijlocul padurii de stejari care imprejmuieste complexul, Shiseido Spa este primul centru al celui mai cunoscut si reputat brand cosmetic din lume – Shiseido - deschis in estul Europei.

Produsele Shiseido cuceresc prin senzorialitatea unica si abordarea speciala cu privire la importanta texturilor si aromelor, dar mai cu seama prin formulele ce intregesc conceptul de cosmetica ridicata la rang de arta.

Apreciate in egala masura de personalitati ale entertainment-ului mondial, staruri ale cinematografiei sau industriei muzicale, cat si de o clientela ce apartine celor mai diverse segmente si medii profesionale, terapiile Shiseido Spa isi aroga misiunea de insotitor in calatoria spre regasirea armoniei fizice, spirituale si emotionale pentru oricine trece pragul centrelor.

Shiseido Spa din cadrul Stejarii Country Club include saloane in care pot fi experimentate singular sau in cuplu, terapii faciale de reenergizare, anti-aging, curatare profunda, relaxare, fermitate sau revitalizare, tratamente corporale de remodelare si fermitate, masaje de relaxare si detensionare in camere in care plutesc arome ce trezesc la viata simturile, decorate in maniera specifica Shiseido (culori vii, lumini dinamice si sunete menite sa stimuleze imaginatia).

Mai mult decat atat, Shiseido Spa pune la dispozitie saune si camere cu aburi, energy pool, Hammam, un studio de pilates si de yoga, o terasa superba si o veranda cu vedere inspre padurea de stejari, precum si servicii de make-up, manichiura/pedichiura si coafura, gratie salonului Beauty District.

Invitatii la workshop-ul “New Season, new YOU” au avut prilejul de a vizita Shiseido Spa, de a face cunostinta cu specialistii frumusetii si de a descoperi un univers fermecator si accesibil oricui isi doreste sa faca primul pas inspre o noua etapa.

Iar pentru ca intreaga experienta de poveste sa fie completa, la dispozitia invitatilor au stat masinile Black Cab taxi-urile cu sofer personal si expresia calatoriilor premium indiferent de destinatie.

Soferii pregatiti excelent si cu o conduita vestimentara/atitudinala ireprosabila, vorbitori de limba engleza incanta clientii care isi doresc confort, siguranta si promptitudine, Black Cab oferindu-le si certitudinea unui tarif corect si transparent (pret fix prestabilit inainte de cursa) ce poate fi achitat atat cash, cat si prin card, factura lunara sau functie de caz, atasat costului camerei de hotel pe companie.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri