Setari Cookie-uri

Cum faci o tara intreaga sa vorbeasca despre sex?!

Campania care a reusit sa faca un subiect de interes national dintr-un tabu continua cu noi provocari. LoveVille 2014 pune din nou la incercare mandria italienilor!

comunicat de presa:

A inceput cea de-a doua editie a LoveVille, competitia care a reusit, anul trecut, sa antreneze 15 orase si toata presa italiana! “Soldatii iubirii” sunt rechemati la arme, in lupta pentru titlul de cel mai iubaret oras. Vanzarile de prezervative, lubrifianti si jucarii sexuale vor stabili invingatorul, iar LoveVille 2014 continua traditia controverselor.

Evenimentul a debutat cu inaugurarea Monumentului Iubaretilor, in Bologna, orasul castigator al LoveVille 2013 si vine ca raspuns la dorinta italienilor de a fi, inca o data, parte din cea mai sexy competitie. Cu obiectivul de a intari pozitia Durex ca promotor al sigurantei si distractiei cand vine vorba de sex, LoveVille pune la incercare mandria italienilor si rivalitatea istorica dintre orase intr-o competitie ce a generat, anul trecut, peste 70 de milioane de impresii media.

Citește și:

“Lupta” de anul trecut se transforma intr-un adevarat “campionat” al sexului, unul ce va dura 9 luni si va da tuturor oraselor din Italia oportunitatea de a-si dovedi potentialul. Focusul se muta pe social media, iar principalii promotori ai campaniei vor fi chiar cei mai infocati iubareti.

Peste 2500 de fani si-au depus deja candidaturile pentru a deveni ambasadori ai brand-ului, iar asta se observa si in gradul ridicat de acoperire media, respectiv 48 de articole, cu un impact de peste 10,6 milioane de cititori. Implicarea crescuta a italienilor este rasplatita prin oportunitatea de a coordona actiunile fanilor, prin produse Durex, gadget-uri si invitatii VIP la petrecerea de final. Iar kit-ul ambasadorului si training-ul LoveVille sunt “armele” pe care le au la dispozitie pentru a-si conduce orasul spre victorie.

Citește și:

Intentia de a lansa o editie speciala de prezervative, pentru a celebra cele 15 orase participante de anul trecut a generat un adevarat buzz in mediul online. Astfel, prezervative inspirate din preparatele culinare traditionale, ale fiecarui oras s-au dovedit a fi o provocare pentru fanii Durex. Ca raspuns la dorinta de implicare a concurentilor de anul trecut, Durex pregateste şi anul acesta o serie de activari supriza.

Petrecerea de la final va avea loc in orasul invingator si va fi dedicata celui mai iubaret oras, alaturi de aproximativ 3000 de invitati si o noua editie de prezervative, dedicata competitiei LoveVille.

73% dintre italieni cred ca sexul ofera cea mai buna stare de spirit, insa numai 8% declara ca sunt multumiti de viata lor sexuala. In ciuda barierelor religioase, Durex a gasit oportunitatea de a imbunatati acest procentaj mizand pe reputatia de “latin lovers” a italienilor.

Citește și:

2 luni de transpiratie, o crestere semnificativa in vanzari si peste 850.000 de vizite in online. Campania LoveVille 2013 a adus in competitie 15 dintre cele mai importante orase din Italia, in lupta pentru statutul de cel mai iubaret oras. Iar mixul canalelor de comunicare (campanii de radio si print, digital, PR si activitati de guerrilla) a transformat competitia intr-o “batalie” a distractiei erotice.

Crezi ca romanii ar “lupta” la fel de patimas pentru orasul lor?

Vizionare placuta


Kudika
24 Aprilie 2014
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.