Kudika
3 Iunie 2014

Pe parcursul a 10 zile in care Bucurestiul a vibrat in note de eleganta, exuberanta si pasiune pentru design, Romanian Design Week inspired by Peroni a reusit inca o data sa aduca in atentia publicului combinatia perfecta intre design, noile trenduri, oameni pasionati de frumos si momente care i-au adus impreuna.

Comunicat de presa

Romanian Design Week 2016

In calitate de sustinator al stilului, elegantei si creativitatii, Peroni Nastro Azzuro a invitat cele peste 20.000 de persoane care au trecut pragul expozitiei centrale sa descopere arta de a fi o gazda perpetua si perfecta, reflectate de obiectele expuse in cadrul expozitiei Instalart/Obiect/002 inspired by Peroni.

Lucrarile din Casa di Peroni, din cadrul Romanian Design Week, realizate de tinerii designeri Emil Daniel Vatavu, Madalin Gheorghe, Ovidiu Subtire, Ionut Viorel Piturlea, Sarah Denis Ambrozie, Silviu Aldea si Sorin Leonties, au reflectat in obiecte de design valorile brandului si ospitalitatea tipica italienilor, confirmand misiunea asumata de Peroni, de identificare a mintile creative si de sprijinire a tinerilor designeri romani.

Mai mult decat atat, anul acesta blogul Peroni Diario a devenit inca o data jurnalul oficial al evenimentului si a documentat intreaga experienta prin opinii, interviuri si materiale dedicate care au redat momentele din cadrul Romanian Design Week - Inspired by Peroni. Proiectul "La Bella Gente di RDW" a reunit pe blog povestea expozitiei, prin cuvintele si fotografiile tinerilor iubitori de arta, design si belleza in toate formele ei, prezenti la eveniment.

Romanian Design Week 2014, unul dintre cele mai importante evenimente ale industriei creative locale, care reuneste lucrarile unora dintre cei mai importanti designeri si creativi romani, a avut loc anul acesta intre 16 si 25 mai si a avut ca tema importanta designulului in spatiile publice si rolul acestuia in modul in care relationam, comunicam si ne imbunatatim viata.

Implicarea Peroni in proiectul realizat alaturi de Instalart, asociatia culturala care isi propune sa promoveze si sa sustina artele tridimensionale, a venit in continuarea activitatilor prin care brandul si-a afirmat de-a lungul timpului inclinatia catre design, rafinament, stil si creativitate, fiind un sustinator al initiativelor artistice inspirate de simbolurile stilului Italian.

Interviu cu Diana Lupescu: "Peroni Nastro Azzuro este La Grande Bellezza a carierei mele"

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: