Setari Cookie-uri

Studiu european: noua diva a casei este kitchenista

Aproximativ 22 de milioane de femei din toata Europa isi folosesc frigiderul pentru pastrarea obiectelor vestimentare si a produselor cosmetice, potrivit unui studiu* realizat de echipa care a creat frigiderul Samsung Food Showcase. Aceasta tendinta este in crestere si arata aparitia unei noi dive, in toata Europa: Kitchenista.

Comunicat de presa

Conform rezultatelor studiului, una din cinci femei din Europa pastreaza la rece, in frigider, obiecte vestimentare sau produse cosmetice pentru a le asigura un aspect placut si prospetime pentru cat mai mult timp. De la pulovere, farduri, tratamente de par si chiar lenjerie intima la branturi pentru pantofi, lacuri de unghii, masti pentru conturul ochilor si haine din casmir, toate isi gasesc locul in frigiderul kitchenistei.

"Credem ca rezultatele studiului sunt fascinante. Am ajuns sa folosim frigiderul pentru depozitarea multor altor lucruri pe langa mancare. Am construit frigiderul Samsung Food Showcase cu zone unice pentru depozitarea optima a tuturor produselor. Designul unic si inovator al frigiderului ofera mai multe solutii de depozitare pentru pastrarea produselor de diferite marimi la temperatura perfecta si pentru o prospetime de lunga durata," a declarat Luke Mansfield, Head of Innovations la Samsung Europe.

Citește și:

Kitcheniste in Europa

Studiul arata ca Polonia se situeaza pe primul loc in topul tarilor cu cele mai multe kitcheniste din Europa: aproape doua din cinci femei (6,3 milioane) folosesc frigiderul pentru pastrarea la rece a produselor cosmetice si de infrumusetare. Germania se claseaza pe locul al doilea, cu 5,3 milioane de femei care isi depoziteaza cosmeticele in frigider, iar Franta e pe locul trei, cu 4,5 milioane de femei.

Numarul femeilor care isi depoziteaza produse cosmetice si de infrumusetare in frigider:
• 22 de milioane in Europa
• 6,3 milioane in Polonia
• 5,3 milioane in Germania
• 4,5 milioane in Franta
• 4 milioane in Italia
• 3 milioane in Marea Britanie

Cu toate astea, Franta este tara in care gasim cele mai multe kitcheniste atunci cand vine vorba de obiecte vestimentare pastrate la rece. Rezultatele arata ca peste jumatate de million de frantuzoaice prefera sa isi pastreze anumite haine la temperaturi scazute, adica peste o treime din totalul femeilor din Europa care tin obiecte vestimentare in frigider.

Citește și:

Numarul femeilor care isi pastreaza obiecte vestimentare in frigider:
• 1,4 milioane in Europa
• 535.000 in Franta
• 414.00 in Polonia
• 198.000 in Germania
• 139.000 in Italia
• 116.000 in Marea Britanie

Emma Hill, beauty expert renumit, explica: "Cum numarul femeilor care investesc in produse cosmetice si obiecte vestimentare creste, este normal sa observam un procent semnificativ al femeilor din toata Europa care aleg sa le depoziteze mai degraba in frigider decat in dulapiorul din baie. Este un secret venit din cercurile pasionatilor de cosmetice, potrivit caruia anumite produse de infrumusetare actioneaza mai eficient si se pastreaza mai bine daca sunt tinute la temperaturi scazute."

Prin designul sau inovator si folosirea optima a spatiului de depozitare, Samsung Food Showcase ofera solutia ideala pentru pastrarea obiectelor vestimentare si a produselor cosmetice alaturi de clasicele alimente. Kitchenistele din toata lumea nu isi vor mai deranja acum membrii familiei cu depozitarea produselor non-alimentare in frigider, datorita noilor spatii independente din interiorul acestuia. Compartimentele destinate produselor cosmetice si sertarele pentru legume sunt combinate eficient, intr-un design armonios.

Citește și:

*Studiu independent realizat de Kantar Media - studiu online reprezentativ la nivel national in cinci tari europene, realizat in randul adultilor cu varsta peste 16 ani, aprox. 1.000 de interviuri pe tara. Tari incluse: Italia, Marea Britanie, Germania, Franta si Polonia.

Sursa foto prima pagina: Shutterstock

Vizionare placuta


Kudika
17 Iulie 2014
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.