De peste 60 de ani, compania americana Tupperware revolutioneaza modalitatea de pastrare a hranei, prin crearea de produse inovatoare si identificarea unor solutii surprinzatoare pentru bucatarie si camin.
Comunicat de presa
Tupperware este un business pentru femei, bazat pe relationare si aducerea oamenilor impreuna, avand ca liant produsele inovatoare si de foarte buna calitate. Povestea Tupperware a inceput in 1946, cand fondatorul companiei, Earl Tupper, a prezentat Bolul Wonderlier, un produs revolutionar, ce a reprezentat punctul de plecare in crearea standardului ridicat de calitate oferit de Tupperware.
Produsele sunt destinate pastrarii, prepararii, congelarii, transportului si servirii preparatelor, garantand prospetimea alimentelor, unul dintre cele mai importante obiective ale Tupperware. De-a lungul timpului, compania a creat produse inteligente care simplifica viata, oferindu-i consumatorului posibilitatea sa economiseasca timp si bani.
Produsele Tupperware sunt menite sa diminueze cantitatea de deseuri, protejeaza mediul inconjurator si sunt concepute sa reziste o viata si chiar mai mult, cunoscut fiind faptul ca se mostenesc din generatie in generatie. Dincolo de ingeniozitatea produselor, de stiinta si tehnica ce se afla in spatele acestora, Tupperware inseamna oameni si acest lucru nu s-a schimbat nici in aceasta era moderna, in care tehnologia si mediul virtual par sa ne ocupe tot timpul.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Omul de afaceri Caius Covrig a renăscut viața de noapte din Brașov
- Omul de afaceri Caius Covrig anunță deschiderea unei noi locații. Kayus Lounge Brașov
- Lovitură dură în afaceri pentru Cristi Borcea: Mihaela, fosta soție, înlăturată de la conducerea hotelului de pe litoral
Succesul constant de-a lungul anilor al produselor Tupperware, cat si planurile de viitor ale companiei, se sprijina pe trei elemente de baza: produsul, prezentarea si omul - deoarece omul da viata produselor Tupperware. Tupperware a lansat conceptul de vanzare prin party, un model de succes urmat ulterior de numeroase companii de vanzari directe. Party-ul Tupperware reprezinta o sansa de a te intalni cu familia, prietenii, vecinii, colegii si de a petrece momente de calitate alaturi de ei, descoperind un mod distractiv de a gati impreuna.
"Tupperware este lider global pe piata de produse premium inovatoare, distribuite prin forta de vanzari independente, iar de-a lungul anilor ne-am construit reputatia de a fi un life-style brand. Din anul 2011, forta de vanzari independente creste anual cu 50%, in prezent fiind 2.9 milioane de prezentatori Tupperware. Acest brand nu inseamna doar calitate ridicata a produselor pe care le comercializam, ci si reale oportunitati profesionale pe care le oferim tuturor femeilor, indiferent de varsta, de pregatiea profesionala sau de zona in care locuiesc", a declarat Julia Grigorova, Commercial Manager Tupperware Brand Corporation - Romania si Bulgaria.
- Virgil Ianțu debutează în afaceri cu un restaurant de fițe în inima Bucureștiului. Prețurile piperate au stârnit controverse
- Ștefania vrea să dea lovitura în afaceri. Ce planuri are iubita lui Speak: Cred că mai am nevoie de ceva experiență
- Grig Chiroiu din Trăsniții a dat lovitura în afaceri! Actorul deține o pensiune la Băile Olănești