Setari Cookie-uri

Tupperware - un business care de peste 60 de ani sustine dezvoltarea sociala si financiara a femeilor din intreaga lume

De peste 60 de ani, compania americana Tupperware revolutioneaza modalitatea de pastrare a hranei, prin crearea de produse inovatoare si identificarea unor solutii surprinzatoare pentru bucatarie si camin.

Comunicat de presa

Tupperware este un business pentru femei, bazat pe relationare si aducerea oamenilor impreuna, avand ca liant produsele inovatoare si de foarte buna calitate. Povestea Tupperware a inceput in 1946, cand fondatorul companiei, Earl Tupper, a prezentat Bolul Wonderlier, un produs revolutionar, ce a reprezentat punctul de plecare in crearea standardului ridicat de calitate oferit de Tupperware.

Produsele sunt destinate pastrarii, prepararii, congelarii, transportului si servirii preparatelor, garantand prospetimea alimentelor, unul dintre cele mai importante obiective ale Tupperware. De-a lungul timpului, compania a creat produse inteligente care simplifica viata, oferindu-i consumatorului posibilitatea sa economiseasca timp si bani.

Produsele Tupperware sunt menite sa diminueze cantitatea de deseuri, protejeaza mediul inconjurator si sunt concepute sa reziste o viata si chiar mai mult, cunoscut fiind faptul ca se mostenesc din generatie in generatie. Dincolo de ingeniozitatea produselor, de stiinta si tehnica ce se afla in spatele acestora, Tupperware inseamna oameni si acest lucru nu s-a schimbat nici in aceasta era moderna, in care tehnologia si mediul virtual par sa ne ocupe tot timpul.

Citește și:

Succesul constant de-a lungul anilor al produselor Tupperware, cat si planurile de viitor ale companiei, se sprijina pe trei elemente de baza: produsul, prezentarea si omul - deoarece omul da viata produselor Tupperware. Tupperware a lansat conceptul de vanzare prin party, un model de succes urmat ulterior de numeroase companii de vanzari directe. Party-ul Tupperware reprezinta o sansa de a te intalni cu familia, prietenii, vecinii, colegii si de a petrece momente de calitate alaturi de ei, descoperind un mod distractiv de a gati impreuna.

"Tupperware este lider global pe piata de produse premium inovatoare, distribuite prin forta de vanzari independente, iar de-a lungul anilor ne-am construit reputatia de a fi un life-style brand. Din anul 2011, forta de vanzari independente creste anual cu 50%, in prezent fiind 2.9 milioane de prezentatori Tupperware. Acest brand nu inseamna doar calitate ridicata a produselor pe care le comercializam, ci si reale oportunitati profesionale pe care le oferim tuturor femeilor, indiferent de varsta, de pregatiea profesionala sau de zona in care locuiesc", a declarat Julia Grigorova, Commercial Manager Tupperware Brand Corporation - Romania si Bulgaria.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
31 Iulie 2014
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.