Vizita la una dintre fermele de vacute si la fabrica Hochland Sovata.
comunicat de presa
Hochland, liderul pietei de branzeturi din Romania, si-a invitat consumatorii sa vada cum se face cascavalul Hochland. In cadrul unei vizite la fabrica de la Sovata si la una dintre fermele de vacute din Zona Tarnavelor, 10 familii de consumatori au avut ocazia sa descopere cum se face Cascavalul Hochland: cu rigoare germana, din ingrediente naturale, pe baza retetei autentice locale folosite inca din 1976.
Vizita consumatorilor a fost ultima etapa a campaniei de relansare a cascavalului Hochland, care a debutat la inceputul anului si a invitat publicul larg sa descopere pas cu pas povestea produsului, de la fermele de vacute cu care Hochland colaboreaza pentru colectarea laptelui si pana in momentul in care acesta ajunge pe mesele romanilor.
In cadrul vizitei, cele 10 familii castigatoare ale concursului desfasurat pe site-ul www.cascavalulhochland.ro au avut ocazia sa descopere intregul parcurs al Cascavalului Hochland, incepand cu una dintre cele 230 de ferme de unde laptele este colectat si continuand cu fabrica de la Sovata. Aici, au aflat toate detaliile, de la receptia laptelui si pana la linia de ambalare si la incarcarea in camionul frigorific cu care este transportat catre magazine, de unde ajunge in bucatariile consumatorilor din toata tara.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Paris Hilton a cucerit Craiova: show spectaculos, modestie și un gest caritabil făcut în secret: A ajutat zece familii...
- Cassie Ventura a devenit mamă pentru a treia oară, la scurt timp după ce a depus mărturie împotriva lui P. Diddy
- Șapte giganți ai ospitalității pariază pe Ras Al Khaimah – noul hotspot turistic global!
“Atat eu si sotul meu, cat si cei mici, ne-am bucurat sa vizitam fabrica Hochland de la Sovata si sa vedem cu ochii nostri cum se face cascavalul pe care il consumam cu placere in familie. Copiilor le-au placut vacutele de la ferma si apoi vizita la fabrica, iar pentru noi, parintii, a fost o reconfirmare a increderii in produsele Hochland”, a declarat una dintre participantele la vizita organizata de Hochland.
Prin actiunile din cadrul campaniei de relansare a cascavalului Hochland – noul spot TV, activitatile de degustare desfasurate in magazine, site-ul si filmuletul dedicat campaniei, comunicarea constanta pe Facebook si vizita la fabrica din Sovata – consumatorii au putut afla in amanunt povestea Cascavalului Hochland, produs cu rigoare germana, pe baza unei retete romanesti autentice, care foloseste numai ingrediente naturale.
- Hardcore american și gothic nordic la ASTRA Rock 2025: Dog Eat Dog și Cemetery Skyline - noile nume de pe afiș!
- Săptămâna Mare - Semnificația și tradițiile Săptămânii Patimilor. Ce să faci și să nu faci în Vinerea Mare?
- Motivul pentru care Sânziana Buruiana alăptează de 10 ani: Nu aș vrea să sufere...
Lider pe segmentul branzeturilor din Romania, Hochland este prezent de peste 20 ani pe piata locala, numele sau fiind sinonim cu seriozitatea, calitatea garantata si inovatia permanenta a produselor oferite. In Romania, Hochland detine doua unitati de productie proprii, la Sighisoara si la Sovata. Cascavalul Hochland este a doua categorie ce contribuie la cifra de afaceri a companiei, iar la nivelul intregii piete cascavalul este vedeta branzeturilor, avand cea mai mare pondere in totalul de branzeturi vandute in comertul organizat din Romania.