Kudika
6 Octombrie 2014

Reamenajarea magazinelor KVL va oferi publicului o mai buna vizualizare a produselor, o mai mare accesibilitate si gruparea mai clara a produselor, pentru o decizie de achizitie mai facila, ridicand astfel intreaga experienta de shopping la standardele internationale ale pietei.

comunicat de presa:

Brandul de imbracaminte, incaltaminte si accesorii Kenvelo, prezent pe piata din Romania din anul 2000, devine incepand cu toamna acestui an, KVL, sub o noua identitate vizuala si sloganul Urban Free Style.

Multiplele schimbari care au avut loc in ultimii ani in cadrul industriei de fashion din Romania, riscul imbatranirii morale a brandului Kenvelo, dar mai ales necesitatea de a sublinia eforturile Kenvelo indreptate in ultimii ani spre imbunatatirea semnificativa a calitatii produselor, sunt principalele motive care au stat la baza procesului de rebranding demarat la inceputul anului 2013.

« Criza i-a determinat pe multi consumatori sa transforme investitia eficienta dintr-un principiu intr-o adevarata strategie de achizitie, iar in industria de fashion aceasta se traduce prin produse care dureaza cat mai mult timp atat ca trend, cat si in ceea ce priveste calitatea materialului. Cu ajutorul partenerilor nostri si inovatiilor pe care le-au adus in productie, am reusit sa asiguram satisfacerea acestei nevoi. » a declarat NILESH SAJNANI, CEO Kenvelo Group Intl. & Major Shareholder.

Reamenajarea magazinelor KVL va oferi publicului o mai buna vizualizare a produselor, o mai mare accesibilitate si gruparea mai clara a produselor, pentru o decizie de achizitie mai facila, ridicand astfel intreaga experienta de shopping la standardele internationale ale pietei.

Intregul proces de rebranding se va desfasura pe parcursul a 2 ani. In prima etapa este planificata reamenajarea flag shopp-urilor KVL din marile orase, urmand ca in cea de-a doua investitiile sa fie directionate spre magazinele mai vechi din orasele mici.

« In ultimii 6 ani au existat mai multe schimbari strategice, precum inchiderea magazinelor mai putin profitabile sau micsorarea spatiilor, in paralel cu cresterea investitiilor in locatiile mai promitatoare. Pentru ca am vrut sa punctam efectele pozitive ale acestor schimbari, sa reafirmam puterea unui brand care pare a fi prezent dintotdeauna pe piata din Romania si pentru a arata ca intotdeauna vom tine pasul cu dinamica tinerei generatii si a modei, am considerat ca rebrandingul se impune nu numai ca o solutie fireasca, dar si ca o dovada de respect si recunostinta fata de clientii nostri.


In ceea ce priveste dezvoltarea, in prezent, sunt planificate deja 5 noi deschideri, printre care le-as mentiona pe cele din centrele comerciale Mega Mall Bucharest, Coresi Brasov, Park Lake Bucharest.
» a declarat PHILIPPE BESADOUX, CEO Kenvelo Group Romania.

Pana la finalul anului 2014, cifra de afaceri a brandului KVL este estimata sa ajunga la app. 20 milioane de euro iar cifra de 30 de milioane de euro se asteapta sa fie atinsa alaturi de brandul Lee Cooper, care numara in prezent 29 de magazine la noi in tara.

La nivelul publicului si categoriilor de produse schimbarile vizeaza extinderea targetului in categoria de varsta 16 – 35 de ani, carora KVL se adreseaza cu piese de imbracaminte, incaltaminte si accesorii moderne, fresh si autentice, intr-un mix eclectic si surprinzator de tesaturi si croieli.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: