Comunicat de presa

Am văzut filmul „Mamma Mia! O luăm de la capăt” și l-aș mai vedea de câteva ori!

Prin campania de comunicare pe care au pregatit-o pentru lansarea in Romania a filmului "Jocurile Foamei: Revolta - Partea 1", Republika si Forum Film Romania ii invita pe romani sa se alature "revoltei" starnite de Katniss Everdeen, personajul principal al trilogiei.

"Revolutia" va incepe in mediul online din Romania prin accesarea aplicatiei "Jocurile Foamei – Revolta", implementate de Republika: . Prin intermediul acesteia, fanii trilogiei pot sa se alature lui Katniss si sa aprinda flacara revoltei pentru a-si manifesta entuziasmul pentru partea a 3-a a acestui film. Indeplinirea tuturor misiunilor din aplicatie le poate aduce participantilor premii surpriza, demne de un adevarat revolutionar. In acelasi timp, "revolta" poate fi planuita si aici.

Cei care sunt curiosi sa afle mai multe despre Revolta, pot descoperi Districtul 13, lacasul subteran in care Katniss si aliatii sai planuiesc lupta impotriva Capitoliului. Intrarea secreta in Districtul 13 se afla chiar in Bucuresti! In fata magazinului Unirea, la intersectia bulevardelor Unirii si I.C. Bratianu, bucurestenii vor avea ocazia sa arunce o privire intrarii in Districtul 13, ilustrata intr-un mod inedit printr-o pictura 3D, chiar pe asfalt. Pictura a fost realizata de pictorii Daniel si Catalin Relenschi.

"Jocurile Foamei este unul dintre cele mai indragite si asteptate filme de catre publicul din Romania. Tocmai de aceea, am dorit sa implementam o campanie de comunicare inedita, care sa creasca si mai mult comunitatea de fani a francizei. In acelasi timp, ne-am dorit sa cream o modalitate prin care fanii din intreaga tara sa poata interactiona cu personajele si cu povestea in sine, iar Republika ne-a ajutat sa gasim cel mai eficient si creativ mod de a o face", a spus Andreea Zidaru, Marketing Director Forum Film Romania.

"Ne bucuram ca avem ocazia sa desfasuram si anul acesta, alaturi de ForumFilm, campania de lansare in Romania pentru un film devenit fenomen mondial. Proiectul de comunicare implementat de Republika se bazeaza pe o abordare integrata de promovare online-offline centrata pe un obiectiv major: acela de a face cat mai multi oameni sa actioneze! Utilizatorii online au la indemana tool-urile necesare pentru a duce mai departe mesajul filmului, iar in offline le oferim una dintre cele mai complexe picturi 3D realizate in Romania menita sa capteze atentia si sa determine la randul sau transmiterea a cat mai multor imagini tip raportari de la fata locului, catre prieteni si pe retelele de socializare" a declarat Stefania Kadima, Managing Partner Republika.

Campania de comunicare a filmului "Jocurile Foamei: Revolta - Partea 1" a fost lansata la inceputul lunii noiembrie, iar aplicatia "Jocurile Foamei - Revolta" a strans in primele zile un numar de 1650 de utilizatori. Filmul va fi disponibil in cinematografele din Romania incepand cu data de 21 noiembrie. Gasiti mai multe informatii despre campanie pe site-ul Republika.

Ce filme să vezi în iunie: Loving Pablo cu Penelope Cruz și Javier Bardem
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: