Help Net, un brand pregatit pentru viitor

Help Net, un brand pregatit pentru viitor

Lantul de farmacii Help Net aniverseaza in acest an 16 ani de existenta printr-un proces complex de rebranding.

Comunicat de presa

Reteaua Help Net se afla in plin proces de rebranding, demarat la inceputul acestui an si care se va incheia in 2015. Rebranding-ul Help Net consta atat in schimbarea logo-ului, cat si in optimizarea principiilor de business, regandirea punctelor tari, a oportunitatilor si restructurarea brandului Help Net ca personalitate. Procesul de rebranding dezvaluie un brand puternic, matur, relevant pentru clienti si iubit de acestia, un brand in masura sa sustina toate initiativele de business in anii care vor urma.

Pana acum, procesul de rebranding s-a implementat in retail in 100 de farmacii, iar in 2015 intreaga retea de 175 de farmacii va fi complet rebranduita.

"De 16 ani ne concentram pe cresterea accesibilitatii, extinderea lantului de farmacii si actualizarea portofoliului prin oferirea unor produse si servicii de sanatate cat mai complete. Anul acesta am inceput construirea unui brand care are claritate, forta de seductie si incredere in fata consumatorilor.”, declara Isabelle Iacob, Director General Help Net. “Prin rebranding-ul inceput in 2014 am identificat noi oportunitati de dezvoltare, am extins reteaua pe plan national si am consolidat brand-ul in farmaciile deschise.", completeaza Isabelle Iacob.

Brandul Help Net foloseste farmacistul ca pilon al constructiei relatiei cu clientul, iar farmacia devine, in primul rand, un loc al experientei umane si abia apoi comerciale. Farmacistii reprezinta un segment profesional de incredere de top peste tot in lume, iar in Help Net acestia vor ramane un pilon principal de relationare cu clientii. In acelasi timp, Help Net se dedica indeplinirii misiunii, aceea de a oferi romanilor cele mai bune solutii si competente profesionale pentru asigurarea sanatatii si starii lor de bine.

"Procesul de rebranding a pornit prin demararea unui audit complex de brand, care a avut la baza cercetari de piata, studii in randul clientilor, interviuri, dar si vizite in teren, obtinandu-se informatii ancorate in contextul real al industriei si al categoriei. Astfel s-au identificat elementele principale care construiesc brandul Help Net, ADN-ul acestuia, elemente de brand equity pe care s-a construit noua identitate a brandului: mixul tuturor performantelor brandului, de la cat de prezent este acesta in mintea oamenilor, la preferinta si loialitate.", declara Aneta Bogdan, Brandient, compania de branding cu care a lucrat Help Net.

Aniversarea a 16 ani de Help Net marcheaza, de asemenea, atingerea unui numar de 175 locatii la nivel national, cu o pondere a produselor non farmaceutice de 43% din cifra de afaceri Help Net. In acest moment, Help Net are 1.250 angajati si peste 1.500.000 de clienti activi, pe care reuseste sa ii pastreze cu succes, prin programe dedicate, servicii de calitate si specialisti competenti, pregatiti sa faca fata cerintelor lor. Unul din doi bucuresteni are un card de fidelitate Help Net. Profilul clientului Help Net consta intr-un procent de 80% femei ce provin din mediul urban, cu varsta de peste 30 de ani in proportie de 70%. In 2014, piata farma a ramas relativ constanta ca valoare, dar a crescut in volum. In acest context, Help Net estimeaza o crestere a cifrei de afaceri comparativ cu anul 2013.

Vizionare placuta


Kudika
11 Decembrie 2014
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri