Comunicat de presa

Cum ne incalzim picioarele iarna: sosete, dresuri, jambiere

2015 este an aniversar pentru Wolford. Brandul austriac celebreaza 65 ani de senzualitate, versatilitate si de cunoastere a nevoilor femeilor. Istoria Wolford este indisolubil legata de istoria modei. Influentele din arta, cultura, arhitectura influenteaza stilul si preferintele fiecarei generatii, insa, cu toate acestea, estetica distinctiva a creatiilor Wolford ruleaza ca un fir comun prin istoria companiei ce acopera mai mult de sase decenii.

Din anii 50' si pana in prezent accentul s-a pus pe silueta feminina, reprezentand eleganta atemporala si de lux. Wolford a dus o munca de pionierat in segmentul dresurilor si al lenjeriei, prin inovatii tehnologice si cercetare continua pentru a oferi femeilor cea mai buna calitate a produselor si un stil inconfundabil.

Wolford marcheaza momentul aniversar prin lansarea a doua produse speciale: Image String Body si Image Tights, piese iconice pentru femei iconice, reinterpretari ale unor modele clasice din colectii trecute, echipate cu atributele care fac Wolford un brand unic: joc intre materiale opace si transparente, eleganta si confort. Piesele surprind caracterul versatil al feminitatii, prin combinarea a doua opuse puternice si armonizarea lor, opac si transparent (precum ying si yang). Campania vizuala aniversara poarta semnatura renumitului fotograf de moda, Mario Testino. Imaginile sale ajung la esenta unei feminitati emotive, cu incredere in sine, senzuala si estetica fiind in acelasi timp eleganta si provocatoare.

Artisti proeminenti, actori si cantareti se bazeaza pe calitatea si exclusivitatea produselor Wolford pentru performantele lor. Wolford ramâne discret in fundal, este purtat "dedesubt", sau este pus in mod activ si vizibil in lumina reflectoarelor, oferind purtatoarele incredere si stil. Fotografi bine cunoscuti, cum ar fi Helmut Newton, Howard Schatz, Jean Baptiste Mondino, Bruno Bisang, Thiemo Sander, Günter Kathrein, Francis Giacobetti, Markus Klinko & Indrani si Rankin au capturat efectiv esenta stilului Wolford.

Ceea ce a inceput in Bregenz, Austria, pe Lacul Constance, in anul 1950, cu infiintarea unei "companii care sa produca ciorapi din matase pura si raion pentru femei", a devenit o eticheta de moda extinsa la nivel international, cu un portofoliu larg de produse, din segmentul dresurilor, lenjeriei intime, accesoriilor, bodywear si ready to wear. Tehnologia inovatoare de tricotat, alaturi de creativitate designerilor continua sa fie punctele forte ale brandului, permitând companiei sa ocupe pozitia de lider. Wolford este un sinonim pentru calitate si lux accesibil pentru piele, acum ca si in trecut.

5 reguli de baza in moda
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: