Antinevralgic, un brand 100% romanesc care isi continua calatoria

Antinevralgic, un brand 100% romanesc care isi continua calatoria
Kudika
3 Aprilie 2015

Daca toate pastilele de Antinevralgic produse vreodata ar fi puse in vagoane de tren, ar rezulta un tren de 5 km.

comunicat de presa:

Antinevralgic® – eficienta impotriva durerii, de peste 40 de ani

Antinevralgic® este un brand 100% romanesc, cu traditie si eficienta dovedita de peste 40 de ani.

Calatoria Antinevralgic® a inceput in anii ’60 de la Uzina de Medicamente Bucuresti, actuala fabrica Zentiva, o companie Sanofi.

Un moment important din istoria produsului a fost anul 1996, cand s-a inlocuit formula chimica a Antinevralgic®, conform unei decizii a Agentiei Nationale a Medicamentului. Astfel, fenacetina a fost inlocuita de paracetamol, un principiu activ cu proprietati terapeutice dovedite.

In anul 1997, marca a fost inregistrata la OSIM, iar in 2000 s-au introdus blisterele ca forma de ambalare, care asigura o stabilitate mai buna.

Anul 2008 a insemnat o revitalizare a brandului printr-o campanie de comunicare neconventionala pentru un produs traditional, respectiv promovarea prin outdoor: panotaj si mijloace de transport in comun.

In 2011, s-a reinceput comunicarea TV sub sloganul „Combate cu cap durerea de cap”. Anul 2013 va ramane unul marcant in istoria brandului, prin lansarea Antinevralgic® Forte, o solutie terapeutica pentru dureri de cap intense si migrene.

In 2014, calatoria brandului traditional romanesc de analgezice a continuat cu noi ambalaje pentru cele doua produse Antinevralgic® P si Antinevralgic® Forte.

Astazi, Antinevralgic® este cel mai utilizat analgezic romanesc sub forma de comprimate, eliberat fara reteta (in unitati, conform IMS MAT Decembrie 2014).

Povestea merge mai departe!

foto prima pagina: Shutterstock

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri