KIEHL'S SINCE 1851 ISI DESCHIDE PORTILE IN SERVICIUL COMUNITATII DIN ROMANIA

KIEHL'S SINCE 1851 ISI DESCHIDE PORTILE IN SERVICIUL COMUNITATII DIN ROMANIA
Kudika
7 Aprilie 2015

Kiehl's este onorat sa inceapa sa deserveasca si aceasta comunitate cu produsele de ingrijire a pielii cunoscute in toata lumea

Comunicat de presa

Kiehl's Since 1851, farmacia si compania creatoare de produse de calitate superioara de ingrijire a pielii si a parului din New York City, isi va deschide portile in Bucuresti la data de 3 aprilie.

Mostenirea veche, orientata asupra clientului, a companiei Kiehl’s a stat la baza fiecarui produs si serviciu de-a lungul istoriei sale de 162 ani - de la cercetarea ingredientelor si testarea sigurantei formulei pana la decorurile localizate ale magazinelor - toate fiind adaptate la cerintele particulare ale clientilor din comunitatile locale. Un obiectiv ramane mereu esential: de a deservi clientii intr-un mediu atent, educational, care ofera produsele de ingrijire a pielii testate si confirmate, apreciate de clientii din lumea intreaga.

Ca in cazul tuturor magazinelor Kiehl's, estetica farmaciei de tip colonial este completata cu elemente moderne care reflecta comunitatea inconjuratoare si fac referire la radacinile new-yorkeze ale companiei, din cartierul East Village. La intrarea in acest spatiu unic, vizitatorii sunt cufundati imediat in istoria indelungata a companiei si in caracterul sau excentric: peste tot sunt detalii ale mostenirii Kiehl's, inclusiv fotografii ale New York Flagship, aventurile familiei fondatoare Kiehl’s, sponsorizate de companie. Elementele istorice surprind si incanta vizitatorii, inclusiv o motocicleta vintage iconica si faimosul schelet "Mr. Bones" al companiei Kiehl’s. Nu exista doua magazine Kiehl’s identice, insa toate transmit traditia bogata farmaceutica a companiei.

Localizarea magazinului Kiehl’s din Bucuresti va aduce spiritul spiteriei originale din New York City intr-un mediu de vanzare cu amanuntul care masoara 70metri2 si ofera o statie de mostre, zona de cadouri, centru de testare

"Suntem incantati ca avem ocazia sa deservim comunitatea din Bucuresti intr-un nou mediu al magazinelor Kiehl’s. La Kiehl’s, ne straduim sa oferim produsele noastre indragite de ingrijirea pielii prin cele mai atente si personale servicii posibile, care reflecta mostenirea noastra indelungata de farmacie," spune Cheryl Vitali, Directorul General Global al Kiehl's.

Cu un devotament de decenii intregi fata de comunitatile locale, Kiehl's isi concentreaza activitatile filantropice asupra a trei cauze majore: cercetarea in domeniul HIV/SIDA, cauzele copiilor si mediul inconjurator.

Impreuna cu magazinele sale unice, compania Kiehl's Since 1851 ramane fidela mostenirii sale oferind servicii pentru clienti neintrecute in fiecare din magazinele sale din toata lumea. Fiecare reprezentant Kiehl's cunoaste in detaliu tehnicile serviciilor companiei si a fost instruit nu doar cu privire la ingredientele din formule, ci si, in tandem cu traditiile farmaceutice ale companiei, detine cunostintele pentru a prescrie tratamente specifice si regimuri cu produse care ofera clientilor solutii adaptate la necesitatile lor individuale de ingrijire a parului si a pielii.

In plus, ca in cazul tuturor magazinelor Kiehl's, prima locatie din Bucuresti continua cu mandrie initiativa unica a companiei Kiehl's "testeaza inainte sa cumperi", conceptualizata initial acum mai bine de 92 ani in magazinul original Flagship Store. Aceasta initiativa individualizeaza compania Kiehl’s fata de concurentii sai de pe piata si caracterizeaza de mult timp compania in opinia celor mai loiali fani ai sai.

"La Kiehl's, credem in eficienta formulelor noastre si in devotamentul nostru de a oferi clientilor regimuri adaptate necesitatilor lor specifice. Programul nostru generos de mostre reflecta mostenirea noastra farmaceutica indelungata - si a stabilit demult stacheta din industrie. Misiunea noastra este de a deservi necesitatile individuale ale clientilor nostri, iar aceste initiative au rezistat testul timpului, de-a lungul deceniilor de activitate," spune Cheryl Vitali, Directorul General Global al Kiehl's.

Cheryl Vitali - Director General Global al Kiehl's

Cheryl isi aminteste cand a intrat prima oara in magazinul original Kiehl's din 109 Third Avenue din New York City acum mai bine de 20 de ani, cand a primit mostre consistente din produsele clasice: Crema de corp si Lotiune faciala ultra. De atunci se declara fan infocat al produselor. "Stii cand visezi ca lucrezi pentru marca ta preferata? In cazul meu, marca aceea este Kiehl's." Numita in functie in luna martie 2010, dna Vitali supravegheaza strategia globala a Kiehl's, inovarea de produse si planurile de comercializare cu amanuntul din sediul principal global din cartierul new-yorkez West Village. Dupa ce a obtinut diploma de licenta de la Universitatea Yale, primul sau loc de munca a fost in publicitate.

In anul 2008, a primit prestigiosul premiu Cosmetic Executive Women Achievers Award, o distinctie pentru femeile din industria frumusetii care au spart barierele si au obtinut succese, inspirand si alte tinere directoare sa faca la fel. Recunoscuta pentru cunoasterea patrunzatoare a diverselor necesitati din domeniul frumusetii si al ingrijirii pielii, ale clientilor globali aflati in continua evolutie, dna Vitali a supravegheat activitatile de marketing la unele dintre cele mai ravnite marci cosmetice, inclusiv Lancôme, Maybelline, Garnier si Revlon.

La Kiehl's dezvolta produse eficiente si derivate din natura pentru ingrijirea tenului, a parului si a corpului si ajuta la conducerea dezvoltarii internationale de succes a companiei, mai ales la deschiderea de noi magazine si piete in America de Nord, Asia si Europa. "Obiectivul meu este sa prezint minunata lume Kiehl's la cat mai multi clienti noi din jurul lumii. Acest lucru inseamna sa le aducem lucrurile care au facut Kiehl's o companie atat de infloritoare in New York de la inceputurile sale umile ca Spiterie in anul 1851 - servicii minunate, foarte eficiente, personalizate si un devotament puternic fata de comunitatile locale in care ne desfasuram activitatea." Cariera dnei Vitali este unica, partial, datorita devotamentului sau fata de familie si organizatii caritabile, care se manifesta in acelasi timp cu responsabilitatile importante din industria frumusetii. Organizatiile caritabile pe care le sustine sunt Autism Speaks, cea mai mare organizatie de lupta impotriva autismului din tara si programul Special Olympics. In prezent locuieste in Weston, Connecticut, cu sotul sau James Shapiro, si cei doi baieti Max si Nicky.

foto interior si prima pagina: dreamstime

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri