Kudika
11 Mai 2015

Douglas comercializeaza in prezent 11 de branduri sub marca proprie din zona de ingrijire personala, ingrijire a parului si parfumerie.

Comunicat de presa

Douglas Romania, divizie a retailerului Douglas Holding, lanseaza linia de produse de machiaj sub marca proprie - Douglas Make-up.

Introducerea liniei de make-up adauga inca 300 de noi produse in portofoliului brandului propriu, urmand aceeasi pozitionare - produse semi-selective de calitate ridicata si pret accesibil.

"Decizia de a extinde segmentul de produse proprii in Romania vine si din observarea unor schimbari in comportamentul de achizitie al consumatorului. Vedem aceasta tendinta si in alte segmente din retail, unde brandurile proprii primesc din ce in ce mai multa atentie. Daca pe zona de parfumuri, de exemplu, sonoritatea brandului este inca un driver puternic, pe segmentele de cosmetica si make-up incepe sa primeze calitatea produselor, demonstrata prin testare, si un raport calitate - pret foarte bun", a adaugat Lavina Ivas, Country Manager Douglas Romania.

Douglas Make-up include o gama completa de produse de machiaj, de la rujuri, fonduri de ten, creioane de ochi si tusuri, lacuri de unghii la mascara si farduri, cu preturi pornind de la 17 lei, pentru un lac de unghii, si ajungand la 77 de lei, pentru o pudra.

Douglas comercializeaza in prezent 11 de branduri sub marca proprie din zona de ingrijire personala, ingrijire a parului si parfumerie.

Costul unui kit complet pentru machiaj este de 299 de lei

Conform specialistilor Douglas, in ritualul de machiaj zilnic al unei femei sunt utilizate minim 5 produse: baza de machiaj, fondul de ten, mascara, pudra si rujul. Daca toate aceste produse sunt achizitionate din gama Douglas Make-up, costul kitului pentru ritual de machiaj zilnic este de 299 de lei.

Gama Douglas Make-up a fost lansata in aceasta primavara la nivelul retelei regionale a Douglas, Romania fiind printre tarile selectate pentru implementarea in primul val, alaturi de Germania, Austria, Polonia si Olanda.

Douglas opereaza pe piata locala un numar de 17 magazine si a incheiat anul 2013 cu o cifra de afaceri de 55 milioane de lei si o crestere de 7,4% fata de 2012.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: