Setari Cookie-uri

Bergenbier intampina vara cu un nou produs si un ambalaj inovator

Pentru ca berea savurata cu prietenii trebuie sa fie o experienta placuta de fiecare data, ferita de dezamagiri, pe toata perioada estivala Bergenbier se va prezenta consumatorilor intr-un ambalaj inovator cu o zona printata cu cerneala termosensibila.

Comunicat de presa

Continuand seria inovatiilor, Bergenbier a pregatit in aceasta vara noi surprize consumatorilor. Astfel, dozele si sticlele Bergenbier, vor avea ambalaje termosensibile, iar gama Bergenbier Fresh se imbogateste cu un produs surprinzator pe piata mixurilor de bere din Romania - Bergenbier Fresh Soc.

Pentru ca berea savurata cu prietenii trebuie sa fie o experienta placuta de fiecare data, ferita de dezamagiri, pe toata perioada estivala Bergenbier se va prezenta consumatorilor intr-un ambalaj inovator cu o zona printata cu cerneala termosensibila.

Datorita tehnologiei inovatoare introduse, consumatorii vor sti exact cand berea a ajuns la temperatura optima pentru a fi consumata: atunci cand muntii de pe ambalaj devin albastri este semn ca bautura este suficient de rece pentru a fi savurata. Tehnologia thermo ink (ambalaj termo sensibil) este o tehnologie prin care, eticheta sau ambalajul dozei tratate cu ajutorul unei cerneli speciale se activeaza in intervalul de temperatura 10⁰C - 8⁰C.

Citește și:

Continuand seria de inovatii in segmentul mixurilor de bere, Bergenbier lanseaza Bergenbier Fresh Soc. O combinatie surprinzatoare intre extrasul din flori de soc si berea blonda, Bergenbier Fresh Soc va oferi racorire totala in timpul verii, cu un continut scazut de alcool (1,9%). Noul sortiment va fi disponibil in magazine in ambalaj returnabil de sticla 0,5 l si doza de alumininiu de 0.5 litri.

"Consumatorii romani sunt din ce in ce mai exigenti si au asteptari din ce in ce mai mari in ceea ce priveste inovatiile si investitiile in noi tehnologii. Bergenbier isi propune sa fie cel mai activ brand in ce priveste inovatia de produs si ambalaj si sa ofere consumatorului, dincolo de un produs de calitate, o adevarata experienta. Am ales sa introducem acest tip de ambalaje pentru ca oricarui consumator de bere i s-a intamplat macar o data in viata sa deschida o bere si sa constate ca nu e suficient de rece. De acum vor sti exact cand este la temperatura optima.", a declarat Valentin Stoenescu, Senior Brand Manager Bergenbier.

Citește și:


Vizionare placuta


Kudika
12 Mai 2015
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.