Setari Cookie-uri

Leo Burnett Group si Bergenbier aduc muntele la mare cu o noua tehnologie racoritoare

Odata cu lansarea tehnologiei inovatoare, Bergenbier completeaza si gama Bergenbier Fresh cu un nou sortiment: Bergenbier Fresh Soc. La fel de racoritor, dar cu doar 1.9% alcool.

Comunicat de presa

Bucuresti, 20 mai 2015. Leo Burnett Group semneaza o noua campanie Bergenbier, care introduce o inovatie de ambalaj: cerneala termosensibila. Noua tehnologie te ajuta sa stii cand berea e perfect rece, pentru ca muntii de pe ambalaj se coloreaza in albastru. Vara asta prietenia este sarbatorita asa cum trebuie.

Spotul TV dramatizeaza racorirea garantata de muntii albastri de pe ambalaj prin aducerea muntelui la mare. Prietenii care se indreapta spre un bar de pe plaja descopera cu supriza un loc care arata ca o adevarata statiune de munte, unde oamenii poarta natural caciuli si fulare in plina vara, se dau cu sania sau snowboard-ul pe nisip si joaca volei peste un fileu de schiuri. Iar berea se bea obligatoriu cu manusi, deoarece e rece ca gheata.

Mai mult, pe parcursul noii campanii, spotul TV va fi insotit de o strategie de comunicare online, POSM-uri si executii speciale in-store, dar si de o executie speciala OOH.

Citește și:

Odata cu lansarea tehnologiei inovatoare, Bergenbier completeaza si gama Bergenbier Fresh cu un nou sortiment: Bergenbier Fresh Soc. La fel de racoritor, dar cu doar 1.9% alcool.

"Lansarea ambalajului inovator Bergenbier ne-a obligat sa gasim o idee la fel de suprinzatoare. Iar aducerea muntelui la mare nu numai ca ne-a ajutat sa transmitem mesajul de maxima racorire, dar ne-a permis sa ne si jucam intr-o lume fresh, amuzanta si interesanta pentru prietenii Bergenbier".
Adina Teodorescu - Senior Copywriter, Leo Burnett Group

"Inovatia este una dintre prioritatile noastre, pentru ca dorim sa le oferim consumatorilor nostri cea mai buna experienta de consum. Ii invitam astfel sa intampine vara cu o bere rece, lucru indicat foarte clar de noul ambalaj termosensibil Bergenbier. Bergenbier este singurul brand de pe piata care ofera tehnologia termosensibila atat la doza cat si la sticla, pentru toate tipurile de bere din portofoliu - blonda, fara alcool si Fresh Mixes".

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
25 Mai 2015
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.