Fly Go aduce serviciul "GhiduriTuristice", in premiera in Romania

Fly Go aduce serviciul

Cum vacanta de vara se apropie si documentarea prealabila este mai mult decat necesara, informatiile oferite de serviciul gratuit "GhiduriTuristice" pot fi cel mai bun punct de plecare.

Comunicat de presa

Dupa ce a investit in Romania peste 8 milioane de Euro in dezvoltarea afacerii, de la infiintare si pana in 2014, si 7 milioane de Euro in 2014, pe toate pietele in care compania activeaza, Fly Go, unul dintre cei mai activi operatori de servicii de turism din mediul online, din Romania, dar si primul operator din piata care a pus la dispozitia clientilor varianta de zboruri combinate, aduce in Romania serviciul "GhiduriTuristice". Serviciul, accesibil doar on-line, a fost gandit cu scopul de a facilita accesul turistilor romani la informatii utile despre destinatiile lumii. "GhiduriTuristice" este un serviciu unic pe piata din Romania si se adreseaza oricui isi doreste o vacanta reusita, indiferent de durata acesteia.

"Am intrat pe piata din Romania in 2005, intr-un mediu dinamic si imprevizibil, constienti fiind de faptul ca flexibilitatea si inovatia trebuie sa fie ingredientele de baza daca ne dorim un business de succes. De aceea am si fost primii din Romania care am pus la dispozitia clientilor nostri varianta de zboruri combinate, oferindu-le astfel posibilitatea de a alege cel mai ieftin pret pentru un zbor dus-intors, indiferent de destinatia aleasa. Si asa am continuat. Astfel ca astazi, serviciul gratuit "GhiduriTuristice"este raspunsul nostru la misiunea asumata inca de la inceput, aceea de a veni mereu cu ceva nou pe piata." declara Stefano Iervolino Director General Fly Go. "Ne dorim sa fim mereu o alegere de referinta pentru oricine isi planifica o calatorie." a adaugat Stefano Iervolino

Cum vacanta de vara se apropie si documentarea prealabila este mai mult decat necesara, informatiile oferite de serviciul gratuit "GhiduriTuristice" pot fi cel mai bun punct de plecare. Acestea pot fi accesate gratuit si sunt accesibile intr-un format prietenos utilizatorului. Concret, serviciul pune la dispozitia utilizatorilor, prin simpla accesare a link-ului, https://www.fly-go.ro/ghid-turistic/, o serie de ghiduri pentru diverse destinatii din lume, cu sectiuni utile pentru turistii romani precum: top atractii, locuri de luat masa, mijloace de transport, scurta istorie a destinatiei si nu numai.

Pentru Fly Go, ultimii 3 ani au reprezentat o perioada deosebit de efervescenta si din punct de vedere financiar, stimulate si de cresterea mediului on-line. Cifra de afaceri a companiei a crescut semnificativ, de la 2 milioane de Euro in 2012, la 10 milioane de Euro in 2013, ajungand pana la o cifra raportata de 19 milioane de Euro, la finalul anului trecut.

In 2015, Fly Go isi va mentine ritmul de crestere obisnuit printr-un accent deosebit pus pe investitii in dezvoltarea brandului, diversificarea serviciilor oferite si extinderea prezentei internationale. Mai mult, compania si-a stabilit ca obiectiv principal abordarea unor canale noi de distributie si continuarea oferirii de servicii inovatoare adaptate pietei din Romania.

O companie care s-a reinventat continuu, Fly Go a revenit, de curand, in mediul offline prin deschiderea noii agentii in Bucuresti. Incepand din 27 mai, sediul agentiei Fly Go se muta pe Calea Mosilor, nr. 209, Bucuresti. Fly Go are in prezent 33 de angajati, iar echipa se va extinde. Alte servicii noi sunt in pregatire pentru perioada urmatoare.

foto interior si prima pagina: dreamstime

Vizionare placuta


Kudika
29 Mai 2015
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri