Comunicat de presa

Foto: Pana si fundul lui Kim Kardashian are nevoie de Photoshop. Uite poza de care rade tot internetul

Site-ul MisiuneaCasa.ro, detinatorul celui mai mare forum din domeniul constructiilor din Romania, a realizat un studiu despre preferintele romanilor privind interesul acordat domeniului de constructii si design si modul preferat de achizitie al articolelor pentru casa. Studiul s-a desfasurat in perioada 30 aprilie - 30 mai 2015, la nivel national, pe un esantion de 1.387 repondenti, utilizatori ai platformei online Misiunea Casa.

Studiul realizat de MisiuneaCasa.ro arata ca romanii prefera sa se ocupe singuri de procedurile ce tin de amenajarea si renovarea casei, apeland la surse viabile, concise si de incredere, pentru a le servi drept ghid. In acest sens, internetul este principala sursa de informare, in special site-urile de specialitate.

Peste 80% dintre repondenti prefera articolele de tip informativ, oferite de site-urile de profil sau, dupa caz, informatiile oferite de consumatori, disponibile pe forumurile de specialitate (66% - intrebare cu raspunsuri multiple). 66% dintre repondenti aleg sa comunice prin intermediul emailului, aceasta fiind sursa preferata de informare, urmata de Facebook, ce prezinta o rata usor mai redusa de folosire (43% - intrebare cu raspunsuri multiple).

Studiul arata ca reamenajarea casei este tratata cu seriozitate de majoritatea romanilor, acestia preferand informatiile redactate intr-un stil formal, ce ofera date exacte si pastreaza o doza de scepticism privind parerile si recenziile altor utilizatori nespecializati (publicul larg).

Prezentarile video sunt populare in randul repondentilor, 51% declarandu-se fani ai platformelor de tip YouTube. Cele 82 de tutoriale disponibile pe canalul MisiuneaCasa au inregistrat aproximativ 2,3 milioane de vizualizari (http://www.misiuneacasa.ro/tutoriale-video/).

Potentialul de crestere a achizitiilor online este foarte mare, doar 24% dintre repondenti efectuand achizitii online lunar, in timp ce peste 61% ocazional. Dintre cei care folosesc lunar canalul online pentru achizitii, peste 60% cheltuie sume sub 500 RON.

Cele mai multe achizitii online au ca obiect produse electronice si electrocasnice (82%), urmate de produse pentru repararea si renovarea locuintei (42%) si de produse recreativ-educative (CD-uri, carti, etc - 36%; intrebare cu raspunsuri multiple).

87% dintre repondenti au varste cuprinse intre 26 si 55 ani, 97% au studii liceale sau peste (67% studii universitare si post-universitare), 78% locuiesc in mediul urban, iar 32% au venituri de peste 1.500 ron per membru de familie.

foto interior si prima pagina: shutterstock

Stirea care a zguduit lumea intreaga: Brad Pitt a murit!
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: