Comunicat de presa

Cum să faci ice tea cu aromă de cocktail: păstrează vara tropicală cu iz de piña colada!

Colaborarea cu Antonia continua de-a lungul verii, dupa ce artista a devenit imaginea Lipton in cadrul campaniei educationale "Ce-ai in ceai". Astfel, Antonia este personajul principal al celui mai nou spot TV Lipton Ice Tea si va fi protagonista unor evenimente speciale pregatite pentru fanii Lipton in noul sezon.

Prin noua campanie, Lipton isi propune sa dea mai mult gust celui mai iubit anotimp din an, inspirand fanilor pofta de vara, de vacanta si de experiente noi. Alaturi de Antonia, Lipton invita fanii sa isi spuna povestile de vara si sa dea curs invitatiilor lansate sub hashtag-ul #mievara. Brandul pregateste o serie de surprize ce vor fi anuntate, pe parcursul celor trei luni de vara, pe pagina de Facebook Lipton Ice Tea.

"Cand spui "Mi-e vara", spui ca ti-e pofta de aventuri noi, de zile lungi si insorite, in care te racoresti, te reincarci constant cu energie si o iei mereu de la capat. Asa vedem noi vara care a inceput, iar fanilor Lipton le-am pregatit surprize la tot pasul si multe experiente cu gust. Antonia va fi alaturi de noi pe tot parcursul verii, fanii vor avea sansa sa o cunoasca si sa interactioneze cu ea”, spune Dana Iordache, Regional Marketing Manager Lipton. „De asemenea, pentru ca vrem ca vara aceasta sa aiba un gust special, am lansat doua noi sortimente delicioase, care aduc acelasi efect racoritor si toate beneficiile ice-tea-ului", adauga Dana Iordache.

Cele doua arome noi sunt disponibile in variantele de 0,5 L si 1,5 L PET, avand un ambalaj nou, care le face mai usor de transportat, fiind accesibile tuturor celor care vor sa se bucure de prospetimea unei bauturi racoroase, oricand si oriunde.

Gasca Lipton Ice Tea a dat #verdelamuzica la Tomorrowland. Afla cum s-au distrat
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: