Setari Cookie-uri

Saatchi & Saatchi Romania lanseaza brand-ul de apa "Armonia"

Saatchi & Saatchi Romania anunta lansarea apei plate de izvor Armonia, primul brand de apa din Romania care se adreseaza consumatorilor interesati activ de (re)dobandirea echilibrului fizic si spiritual.

Comunicat de presa

Intr-o piata aglomerata a apelor imbuteliate, dominata de jucatori mari, agentia creeaza de la zero un brand de apa inspirat din energia Brasovului - casa Armonia.

In urma unei segmentari a consumatorilor si a identificarii oportunitatilor asociate diferitelor obiceiuri de consum, Saatchi & Saatchi Romania a realizat strategia de produs si de brand, care a fost ulterior declinata la nivel de naming, identitate de brand si design de ambalaj.

Cand toti ceilalti iti dau "energie", "vitalitate" sau atribute de produs (PH / nitriti), noua apa incurajeaza un stil de viata relaxat, cu focus pe echilibru si liniste interioara.

Agentia a dezvoltat intregul plan de comunicare in faza de lansare, cu intrare etapizata dinspre regional spre national, atat in Trade-ul Modern si HORECA, cat si in Trade-ul Traditional.

Citește și:

"Prin apa noastra, cu izvor in Padurea Bogatii, am vrut sa ducem un pic din energia si puritatea zonei Brasov oamenilor din oras. Am stiut ca pentru noi, producator local, este o mare provocare sa intram pe o piata asa aglomerata. Dar am avut in agentie un coechipier foarte bun, care ne-a ajutat sa facem lucrurile cum trebuie, pentru a construi un brand competitiv." Ruxandra Coc, Director Dezvoltare Doripesco

"Saatchi & Saatchi crede foarte mult in puterea brandurilor locale. Armonia este pentru noi un proiect de suflet, in care am investit multa energie si pasiune, alaturi de echipa clientului. Am avut oportunitatea de a construi un brand romanesc nou, de la zero, iar asta ne-a tinut motivati pe parcursul proiectului. A fost ambitia noastra de a crea un brand coerent, pe baze stiintifice, iar clientul a avut incredere in noi de fiecare data – de la stabilirea strategiei la dezvoltarea identitatii brandului, a packaging-ului si a strategiei de lansare. Suntem increzatori ca Armonia are viziunea si consistenta de a deveni unul dintre cele mai de succes branduri locale de apa." Radu Luca, Managing Director Saatchi & Saatchi Romania

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
29 Iunie 2015
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.