Kudika
2 Iulie 2015

In sezonul festivalurilor si al concertelor, Bergenbier pregateste publicului o experienta inovatoare, celebrand prietenia prin muzica live, dar si printr-o serie de activari digitale menite sa imbogateasca experienta Zilelor Prieteniei.

Comunicat de presa

Starcom MediaVest Group, Leo Burnett Group si MSLGROUP The Practice au trimis trei utilizatori Samsung in jurul lumii

Weekend-ul acesta, Bergenbier duce experienta prieteniei la un nou nivel. In Piata Constitutiei, pe 4 si 5 iulie, toti prietenii sunt asteptati sa traiasca experienta muzicala adevarata la cea de-a treia editie Zilele Prieteniei Bergenbier.

In sezonul festivalurilor si al concertelor, Bergenbier pregateste publicului o experienta inovatoare, celebrand prietenia prin muzica live, dar si printr-o serie de activari digitale menite sa imbogateasca experienta Zilelor Prieteniei.

Bucurestiul este cel care deschide turneul Zilele Prieteniei Bergenbier 2015, urmat de Iasi, Cluj-Napoca, Brasov, Craiova si Constanta. Pe 4 iulie, in Piata Constitutiei, pe scena Zilelor Prieteniei Bergenbier vor urca cei de la Vita de Vie, Suie Paparude, C.T.C., E.M.I.L., Arashai si Space Needle, iar pe 5 iulie, Zdob si Zdub, R.O.A., COMA, ZOB, Basska si The Kryptonite Sparks vor fi cei care vor asigura show-ul. Gazda evenimentelor va fi, ca in fiecare an, Bogdan Serban, DJ Radio Tananana.

Turneul beneficiaza de o campanie de comunicare construita pe experientele speciale oferite la evenimente. Focusul comunicarii este in online, cu executii interactive si surprinzatoare avandu-i ca eroi pe o parte dintre headlinerii turneului, atat pentru site-ul turneului, cat si pentru restul materialelor de comunicare digitala. Mediile traditionale (presa, radio, OOH, materiale de comunicare in-store) sunt folosite pentru comunicarea locala a evenimentelor.

"Zilele Prieteniei sunt o serie de evenimente déjà consacrate pentru consumatorii de Bergenbier, ajungand in acest an la a treia editie. Anul acesta, dorim sa aducem publicul mai aproape de artisti printr-o serie de experiente interactive si inovatoare. Tot ce se intampla la concert si mai ales aplicatia mobila Bergenbier transforma participarea intr-o experienta remarcabila, oferind un motiv de nerefuzat pentru a-ti trai prietenia." Victor Stroe - Strategy & Planning Director, Leo Burnett Group

Pentru ca experienta sa fie completa, aplicatia Bergenbier 4friends devine prietenul digital al participantilor, oferindu-le cea mai buna interactiune cu trupele de pe scena. Prin aplicatie transformam telefonul intr-una din cele mai tari experiente la concert, utilizatorii interactioneaza cu ecranele din Piata Constitutiei, trimit fotografii sau mesaje, voteaza piesa pe care doresc sa o asculte la bis si fac selfie-uri cu vedetele concertului. Aplicatia este disponibila atat pe iOS, cat si pe Android.

"Editia 2015 a Zilelor Prieteniei Bergenbier vine cu suficiente argumente sa convinga publicul ca vara aceasta va trai cea mai tare experienta. Am impletit muzica buna cu tehnologia pentru a crea un eveniment unic la care ii asteptam pe toti prietenii Bergenbier." Valentin Stoenescu - Senior Brand Manager, Bergenbier SA

Componenta de PR a campaniei de comunicare a fost gestionata, ca si in cazul editiilor precedente ale Zilelor Prieteniei Bergenbier, de 2ActivePR.

Fidel mentalitatii potrivit careia intinzandu-te dupa stele nu vei atinge intotdeauna una, dar nici nu te vei intoarce cu un pumn plin de noroi, Leo Burnett Group este intr-o permanenta cautare a excelentei. Integrand competentele de advertising ale Leo Burnett cu cele de digital ale iLeo si cele de shopper marketing ale Arc, Leo Burnett Group vine cu o abordare cu adevarat integrata si propune un model de business proaspat, solutii concrete si nu doar o valorificare a competentelor agentiei.

Leo Burnett Group si Bergenbier aduc muntele la mare cu o noua tehnologie racoritoare
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: