Comunicat de presa

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Weekend-ul acesta, Bergenbier duce experienta prieteniei la un nou nivel. In Piata Constitutiei, pe 4 si 5 iulie, toti prietenii sunt asteptati sa traiasca experienta muzicala adevarata la cea de-a treia editie Zilele Prieteniei Bergenbier.

In sezonul festivalurilor si al concertelor, Bergenbier pregateste publicului o experienta inovatoare, celebrand prietenia prin muzica live, dar si printr-o serie de activari digitale menite sa imbogateasca experienta Zilelor Prieteniei.

Bucurestiul este cel care deschide turneul Zilele Prieteniei Bergenbier 2015, urmat de Iasi, Cluj-Napoca, Brasov, Craiova si Constanta. Pe 4 iulie, in Piata Constitutiei, pe scena Zilelor Prieteniei Bergenbier vor urca cei de la Vita de Vie, Suie Paparude, C.T.C., E.M.I.L., Arashai si Space Needle, iar pe 5 iulie, Zdob si Zdub, R.O.A., COMA, ZOB, Basska si The Kryptonite Sparks vor fi cei care vor asigura show-ul. Gazda evenimentelor va fi, ca in fiecare an, Bogdan Serban, DJ Radio Tananana.

Turneul beneficiaza de o campanie de comunicare construita pe experientele speciale oferite la evenimente. Focusul comunicarii este in online, cu executii interactive si surprinzatoare avandu-i ca eroi pe o parte dintre headlinerii turneului, atat pentru site-ul turneului, cat si pentru restul materialelor de comunicare digitala. Mediile traditionale (presa, radio, OOH, materiale de comunicare in-store) sunt folosite pentru comunicarea locala a evenimentelor.

"Zilele Prieteniei sunt o serie de evenimente déjà consacrate pentru consumatorii de Bergenbier, ajungand in acest an la a treia editie. Anul acesta, dorim sa aducem publicul mai aproape de artisti printr-o serie de experiente interactive si inovatoare. Tot ce se intampla la concert si mai ales aplicatia mobila Bergenbier transforma participarea intr-o experienta remarcabila, oferind un motiv de nerefuzat pentru a-ti trai prietenia." Victor Stroe - Strategy & Planning Director, Leo Burnett Group

Pentru ca experienta sa fie completa, aplicatia Bergenbier 4friends devine prietenul digital al participantilor, oferindu-le cea mai buna interactiune cu trupele de pe scena. Prin aplicatie transformam telefonul intr-una din cele mai tari experiente la concert, utilizatorii interactioneaza cu ecranele din Piata Constitutiei, trimit fotografii sau mesaje, voteaza piesa pe care doresc sa o asculte la bis si fac selfie-uri cu vedetele concertului. Aplicatia este disponibila atat pe iOS, cat si pe Android.

"Editia 2015 a Zilelor Prieteniei Bergenbier vine cu suficiente argumente sa convinga publicul ca vara aceasta va trai cea mai tare experienta. Am impletit muzica buna cu tehnologia pentru a crea un eveniment unic la care ii asteptam pe toti prietenii Bergenbier." Valentin Stoenescu - Senior Brand Manager, Bergenbier SA

Componenta de PR a campaniei de comunicare a fost gestionata, ca si in cazul editiilor precedente ale Zilelor Prieteniei Bergenbier, de 2ActivePR.

Fidel mentalitatii potrivit careia intinzandu-te dupa stele nu vei atinge intotdeauna una, dar nici nu te vei intoarce cu un pumn plin de noroi, Leo Burnett Group este intr-o permanenta cautare a excelentei. Integrand competentele de advertising ale Leo Burnett cu cele de digital ale iLeo si cele de shopper marketing ale Arc, Leo Burnett Group vine cu o abordare cu adevarat integrata si propune un model de business proaspat, solutii concrete si nu doar o valorificare a competentelor agentiei.

Starcom MediaVest Group, Leo Burnett Group si MSLGROUP The Practice au trimis trei utilizatori Samsung in jurul lumii
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: