comunicat de presa

Doneaza sange la Mega Mall si fii Mega-Salvator! 

“Pentru locatia din Mega Mall, am ales brandul de 4 ****, respectiv GETT'S Color Bar, specializat pe operarea in locatii de tip mall, cu preturi accesibile, cu orar extins, 365 zile/an, inclusiv duminca, personal suficient de acoperitor pentru acomodarea a cat mai multi clienti, cu parcare generoasa si cu acces foarte facil (se poate parca masina la nivelul 1 si ajunge in 2 minute la noi in salon)”, a declarat Lucìan Miess, proprietarul retelei.

Conceptul Color Bar presupune lipsa oglinzilor de la zona de colorare a parului, pentru o stare de spirit superioara a clientilor, presupune aducerea la lumina a tehnicianului si a procesului tehnic care de multe ori era ascuns, ba chiar scoaterea in evidenta a acestui process, fiind totul ca parte din procesul de consultatie cu clientul si al dialogului pe aceste teme

Salonul va avea 30 de angajati, care vor lucra in 2 ture si vor oferi servicii complete de infrumusetare, de coafura-frizerie, cosmetica faciala si corporala, manichiura-pedichiura, precum si servicii de make-up si blitz facial treatment.

Acesta este al patrulea salon deschis sub brandul GETT’S Color Bar, iar Lucian Miess estimeaza ca va deservi aproximativ 1.300 - 1.700 clienti pe luna, ceea ce va ajuta compania in atingerea targetului de 100.000 clienti/servicii/an, de la 81.300 cati avea la sfarsitul anului 2014.

“Venim cu programul de fidelizare GETT'S BEAUTY MILES, de cumulare de puncte bonus, unde clientii acumuleaza puncte bonus din servicii, produse profesionale, din recomandarea de alti clienti si din feedback-ul in platforma mobila getts.ro. Totodata avem servicii pentru doamne, domni (ei reprezinta cam 30% din clientii nostri) si pentru copii. Preturile sunt flexibile pentru ca venim si cu grila de preturi diferite in functie de experienta stilistului si unde de la stilist junior la stilist si stilist senior avem 10% diferenta de pret, ceea ce devine accesibil si permite oricarui buzunar sa ne frecventeze. De asemenea programul nostru pentru studenti permite ca in fiecare saptamana, de luni pana miercuri, intre orele 10-16, sa avem reduceri de pana la 50% ceea ce face ca acest program sa aiba mare succes in randul studentilor”, a precizat Miess.

In cadrul saloanelor GETT’S se pot achizitiona abonamente pre-paid, cu discount-uri pana la 20%. De asemenea, GETT’S are oferte corporate, foarte multe companii avand deja pentru angajatii lor astfel de dealuri.

Salonul GETT’S Color Bar din Mega Mall este situat la etajul 1 al centrului comercial, pe latura dinspre Bd Pierre de Cubertain.

“Mega Mall este genul de proiect care schimba fata orasului, iar GETT'S este traditional partenerul unor astfel de proiecte, pentru ca si noi venim cu un puternic mesaj social, ne implicam activ in multe actiuni caritabile, avem o preocupare permanenta de a educa (personal, gusturi, standarde, piata) si de a ridica standardele de satisfactie ale clientilor, drept pentru care, credem noi ca avem un impact la o alta scara, la nivelul societatii”, a declarat Lucìan Miess, proprietarul retelei.

Planurile viitoare ale companiei cuprind renovarea salonului din Bucuresti Mall Vitan in acest an, iar in 2016 deschiderea a doua noi unitati in Bucuresti (Park Lake si Victoria City) si lansarea unui brand de 3***, medium-low cost.

Despre GETT’S:


Brandul Gett’s a fòst lansat in 1997 si in prezent reteaua cuprinde sapte saloane, dintre care trei de cinci stele - Gett’s Hair Studio in Bucuresti (Marriott Grand Hotel, Hotel Radisson Blu si InCity Residences) si patru unitati de patru stele - Gett’s Color Bar, amplasate in centre comerciale, respectiv in Mega Mall, Bucuresti Mall, AFI Palace Cotroceni si in Iulius Mall din Cluj.

Mega Mall si HBO te invita sa testezi primul Escape Room mobil Game of Thrones din Europa
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: