Kudika
24 August 2015

Doua dintre cele mai mari provocari si cele mai frecvente greseli in organizarea unui eveniment.

comunicat de presa:

10 Lucruri incredibile despre creier care ne demonstreaza ca suntem capabili de orice

Evenimentele sunt un prilej de bucurie in viata noastra, fie ca vorbim de o nunta, un botez, o petrecere de aniversare sau un eveniment corporate, tema principala este intotdeauna distractia si voia buna. Pentru ca acestea doua sa fie atinse la cote maxime, trebuie sa tinem cont de un plan de organizare bine structurat. Va prezentam mai jos doua dintre cele mai mari provocari si cele mai frecvente greseli in organizarea unui eveniment.

Provocari:

Comunicarea. “Primul si cel mai important pas este sa intelegem exact ce isi doreste clientul, care ii sunt preferintele, de la mancare pana la aranjarea salii, muzica si atmosfera. De aceea noi stam de vorba foarte mult cu cei care aleg locatia noastra pentru evenimentul lor, vrem sa intelegem integral care le sunt dorintele, iar daca sunt aspecte in care sunt nehotarati, venim in intampinarea lor cu tot felul de sugestii si variante”, a explicat Marian Nastase, managerul restaurantului Potcoava, care a gestionat peste 1000 de evenimente in cariera sa.

Pregatiti pentru neprevazut. “Intotdeauna pot aparea lucruri neprevazute. Fie ca vorbim despre o mireasa coplesita de emotii si de dorinta de a face pe plac tuturor membrilor familiilor, fie ca vorbim despre un sef extrem de exigent, dar care nu are insa timp sa dea suficiente informatii despre dorintele sale sau sa raspunda in timp util, situatiile neprevazute pot transforma totul intr-un esec. In acest punct, este importanta experienta celor cu care alegeti sa realizati evenimentul si, nu in ultimul rand, seriozitatea lor si implicarea 100%. Orice deviere de la planul initial nu are voie sa afecteze evenimentul, e posibil chiar sa aduca plus valoare daca este tratat totul cu creativitate”, explica Marian Nastase.

Greseli:

Lipsa transparentei in ceea ce priveste bugetul. Clientul trebuie sa comunice de la bun inceput in ce buget se incadreaza, iar echipa organizatoare sa prezinte ce poate oferi in acel buget. “Discutia trebuie sa fie foarte flexibila, sa se creeze pachete personalizate, astfel incat ambele parti sa fie multumite”, a adaugat Marian Nastase.

Lipsa atentiei la detalii. Dupa ce planul a fost stabilit si echipa incepe sa implemente tot ceea ce s-a discutat, trebuie sa fim foarte atenti de detalii. Diferenta o fac detaliile, iar la fiecare eveniment apar altele noi, pe langa cele deja stiute. “Un eveniment trebuie privit in amanunt, niciun aspect nu trebuie neglijat. Spre exemplu, un detaliu de tinut intotdeauna cont este numarul de ospatari alocat evenimentului, clientul nu trebuie sa astepte pentru a fi servit cu un pahar cu apa sau orice altceva, care se poate rezolva in cateva secunde. Promptitudinea este extrem de importanta”, a incheiat specialistul.

Tineti cont de aceste provocari si evitati greselile, iar evenimentul vostru va iesi asa cum va doriti!

Restaurantul Potcoava te invita sa traiesti o experienta culinara care iti va ramane in suflet. O echipa desavarsita in multi ani de experienta creeaza din materie prima de calitate exceptionala un gust profund, astfel incat fiecare preparat se transforma, de fapt, intr-o calatorie in diferite colturi ale lumii. Punctele forte ale restaurantului sunt bucataria si meniul international, serviciile irepresabile si atmosfera unica.

12 Mituri despre machiaj pe care NU TREBUIE sa le mai crezi

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: