Advertorial(P) La Fantana lanseaza Green, brandul propriu de cafea si produse complementare

Kudika
11 Septembrie 2015

La Fantana, lider pe piata pe piata solutiilor de vanzare si livrare a apei din Romania si Serbia in segmentele dozatoarelor cu apa imbuteliata si purificatoarelor, dar si cel mai important distribuitor de cafea pentru birouri autohton, a lansat primele doua produse ale brand-ului propriu „Green”.

La Fantana a inceput distributia pentru „Green – Cafea boabe pentru espresso”, disponibil exclusiv in Serbia, precum si pentru „Green – Lapte special pentru cafea”, produs accesibil in Romania si Serbia.

Impreuna cu sloganul “E in natura ta”, Green este un brand care isi propune redobandirea lucrurilor esentiale si simple, de la cele care provin din natura pana la cele care fac parte din noi si care ne readuc energia de a ne bucura de viata. „Green – Cafea boabe pentru espresso” reprezinta un amestec de sortimente de cafea de cea mai buna calitate din diverse regiuni ale lumii, care beneficiaza de maiestria si expertiza artizanilor italieni in selectia si prajirea cafelei. „Green – Lapte special pentru cafea” este un produs complementar pentru retete de cafea cu lapte. Datorita continutului ridicat de proteine (3,6%), laptele Green permite realizarea spumei dense si fine, adecvata pentru retete de cafea reusite. De asemenea, acesta poate fi folosit si pentru consumul uzual.

Lansarea brand-ului propriu „Green” coincide cu debutul serviciilor de aprovizionare cu cafea pentru segmentul de clienti B2B pe piata din Serbia, la aproximativ un an de la demararea noii linii de business in Romania, prin preluarea principalului distribuitor al cafelei Lavazza catre clienti HoReCa si B2B din Romania. Pentru piata din Serbia, noile servicii de aprovizionare cu cafea sunt disponibile exclusiv sub brand-ul propriu Green.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Setari Cookie-uri