comunicat de presa

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Compania Panovia a finalizat cu succes procesul de rebranding al produselor congelate Ema, care, incepand cu finalul lunii septembrie, se vor regasi sub brandul Morarita. Producatorul roman de patiserie congelata a decis sa-si reorganizeze portofoliul pentru a se axa pe cresterea notorietatii marcii sale de baza, Morarita.

Strudelele si minipateurile Ema se adauga produselor deja existente in brandul Morarita- aluat foietaj, foi de placinta, saleuri, creandu-se astfel o gama completa cu 12 produse. Noile produse au o reteta de umplutura imbunatatita, un nou decor și o glazurare ce confera produsului un aspect mai apetisant dupa coacere. De asemenea, produsul este mai stabil si se dezvolta uniform la coacere. Pentru a pastra elemente din vechiul ambalaj, noile produse Morarița vor avea atasate logo-ul Ema printr-o banderola aplicata pentru o perioada de 2 luni de la lansarea produselor.

„Am marcat anul acesta 10 de activitate pe piata romaneasca si ne-am reinnoit cu aceasta ocazie angajamentul luat fata de consumatori, de a le oferi produse autentice la cel mai inalt standard de calitate. Morarita este brandul Panovia care se identifica cu cresterea pietei romanesti de patiserie congelata, fiind de 10 ani o prezenta constanta la rafturi. De aceea, rebranding-ul produselor Ema sub umbrela Morarita este o oportunitate de a ne consolida pozitia pe piata si de a oferi consumatorilor un brand puternic cu o mare vizibilitate la raft”, declara Sabin Martoiu, director general Panovia.

Panovia este un producator roman care a contribuit la formarea pietei de patiserie congelata locala, investitiile realizate in cei 10 ani de activitate reflectandu-se intr-o crestere constanta a cifrei de afaceri. Astfel, in 2014, aceasta a fost de peste 4,7 milioane de euro, in crestere cu 40% fata de anul 2013, iar pentru anul 2015, compania estimeaza o marire cu 15% .

Portofoliul de produse Panovia este grupat in functie de segmentul de piata si de distribuitori. Astfel, pentru retail, compania produce: aluat foietaj, foi de placinta, saleuri, strudel si minipateuri - marca Morarita. Pentru HORECA, compania ofera: patiserie si viennoiserie.

Brandul de patiserie Morarita a incheiat cu succes prima campanie - concurs pentru segmentul strudele
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: