Setari Cookie-uri

Romanii cheltuie intre 100 si 300 de lei pe un cadou pentru prieteni, arata un studiu realizat de Groupama Asigurari

Romanii sunt dispusi sa cheltuiasca pana la 10% din veniturile dintr-o luna pe cadouri pentru prietenii lor.

comunicat de presa

Groupama

Romanii sunt dispusi sa cheltuiasca pana la 10% din veniturile dintr-o luna pe cadouri pentru prietenii lor, releva un studiu realizat de Groupama Asigurari cu ocazia lansarii noii sale campanii, ”Groupama premiaza prietenia!”. Potrivit studiului, 97% dintre romani se considera prieteni buni pentru amicii lor, iar 44% dintre participantii la studiu cheltuie intre 100 si 299 lei pentru un cadou pe care il ofera prietenilor, in timp ce 22% cumpara cadouri cu valoarea intre 50 si 99 lei.

Cadourile cel mai des oferite sunt articolele vestimentare, sustin 20% dintre repondenti, urmate de bijuterii si accesorii (14%), produse de ingrijire personala (14%), obiecte si accesorii casnice (12%) si carti (10%). Locuitorii din zona Bucuresti – Ilfov sunt mai dispusi decat media nationala sa ofere drept cadou bilete la diverse evenimente (37% fata de 23% media nationala), carti (56% fata de 43%) si vouchere/reduceri la diverse produse sau servicii (23% fata de 8%).

Citește și:

Avand in vedere gradul ridicat de satisfactie al celor care au ales deja produsele si serviciile Groupama Asigurari – materializat in rezultatele foarte bune ale indicatorului Ratei nete de recomandare (Net Promoter Score) in 2015, prin campania ”Groupama premiaza prietenia!” clientii actuali sunt motivati sa isi impartaseasca experienta pozitiva si sa recomande produsele si serviciile companiei altor persoane care nu au avut anterior experienta cu Groupama.

Pentru a participa, clientii trebuie sa intre pe www.groupama.ro/premiazaprietenia, unde pot genera coduri de recomandare pentru prietenii lor. Acestia pot oferi aceste coduri unice prietenilor lor care nu sunt clienti Groupama, pentru a fi folosite la incheierea politelor participante in campanie, cu un discount de 10%. Clientii noi vor beneficia de reducerea comerciala, iar clientii existenti ale caror coduri de recomandare au fost folosite vor intra in marea extragere pentru un autoturism Dacia Duster sau in extragerile lunare pentru telefone mobile.

Pentru a pune intr-un context mai amplu mecanismul campaniei, Groupama Asigurari a dorit sa afle modul in care romanii se raporteaza la prietenie prin efectuarea unui studiu care sa surprinda cele mai folosite expresii, ce rol joaca prietenia in vietile acestora si care sunt cele mai importante calitati pe care un bun prieten ar trebui sa le posede. Astfel, conform studiului, rezulta ca 97% dintre repondenti sustin ca spun mai des ”Prietenul la nevoie se cunoaste” decat ”Sa moara si capra vecinului”.

Mai mult, studiul a indicat ca:

Citește și:
  • Romanii sunt saritori. Intrebati ce ar fi dispusi sa faca pentru prietenii lor, 89% dintre respondenti au declarat ca s-ar duce in toiul noptii sa isi ajute prietenii, 88% ar imparti mancarea lor cu acestia, iar 86% i-ar ajuta sa se mute.
  • Sinceritatea este cea mai importanta. Atunci cand au fost rugati sa realizeze un top al celor mai importante calitati pe care prietenii lor ar trebui sa le aiba, sinceritatea a fost plasata pe primul loc, urmata de ”saritor la nevoie” si ”te sustine intotdeauna”. Alte calitati importante sunt: ”de incredere”, ”inteligenti” si ”sa pot invata ceva de la ei”.
  • Romanii prefera prietenii cu interese diverse. Intrebati daca prefera prietenii care se aseamana cu ei sau pe cei care sunt diferiti, romanii prefera mai mult diversitatea. Cel mai mare procent este inregistrat in randul locuitorilor din Nord-Estul tarii, comparativ cu cei din zona Bucuresti – Ilfov, care se ghideaza mai mult dupa principiul ”cine se aseamana se aduna”.
  • Intimitatea este importanta pentru romani. Desi prietenia este un aspect important pentru ei, romanii sunt mai rezervati privind intimitatea lor, 58% declarand ca nu ar fi de acord ca prietenii sa se uite in telefonul lor.
  • Imprumutatul masinii – o problema. Conform rezultatelor studiului, romanii ezita atunci cand vine vorba de imprumutul masinii personale, astfel ca 57% dintre respondenti au declarat ca nu ar fi de acord sa imprumute masina prietenilor lor.

Studiul a fost realizat la nivel national, pe un esantion de 1.064 respondenti cu varsta de peste 18 ani si cu o pondere de 53% sex feminin/47% sex masculin.

Campania ”Groupama premiaza prietenia” se va desfasura in perioada 14 septembrie – 29 februarie 2016. Mai multe detalii despre aceasta se pot gasi pe pagina: https://www.groupama.ro/premiazaprietenia

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
14 Octombrie 2015
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.